HanDavinci mod: SKX Save Daocean

Prachtig, het horloge, de foto’s, het verslag. Mijn SKX wordt nu aangetrokken door een magneet die hier erg dichtbij is.

Veel plezier met deze bijzondere SKX!

2 likes

Haha! De deur staat open voor de mede-Enschedeër Hans :sunglasses: :v: Ik had het volgens mij al een keer aangeboden, het aanbod blijft staan.

2 likes

Dank je wel Han, daar ga ik binnenkort gebruik van maken, dan kom ik met m’n rode kappersautootje voorrijden😀.

3 likes

Zeker weten :+1:t2:

1 like

Ik denk de mooiste mod die ik tot nu toe heb gezien van een SKX (overigens waren de overige toppers ook allemaal door Han gedaan :joy:)

Prachtig, geniet ervan!

2 likes

Mooi geworden zeg!!

1 like

Dat ziet er top uit!

1 like

Dat moet ook wel als je met een “Save Daocean” aankomt. C’est le ton qui fait la musique.

Hee, @HanDavinci, jij bent toch helemaal geen twee meter lang? :thinking: Het voelt als 1.92. :slight_smile:

1 like

Super mooie mod!!!

1 like

Ik mis 2 centimeter.

Als ik de bordeelsluipers omwissel voor plateauzolen ben ik er :full_moon_with_face:

1 like

Topwerkje weer. Supermod en gaaf verslag. Heerlijk forum dit :+1::ok_hand:

1 like

@HanDavinci , absoluut een van de mooiste mods gezien. En mooi meeslepend geschreven @Dao

2 likes

Elke keer als ik zo’n gave mod voorbij zie komen denk ik: ja, ik wil er ook een die hier op lijkt. Maar dan denk ik aan het uurwerkje dat inmiddels niet meer aan mijn maatstaven voldoet en dan haak ik weer af.

2 likes

SMULLEN dit !
Zowel @Dao en @HanDavinci PRACHTIG !

1 like

Jeetjemineetje, wat een supergave mod. Echt heul heul mooi! Die plaat spat er echt uit, subtiel ondersteund door die fraaie chapterring.

Chapeau, chapeau @HanDavinci. Draag 'm met trots @Dao! Top verslag dit. :ok_hand:

Niks mis met de sfeermuziek trouwens.

2 likes

I tip my hat naar het ontwerp en realisatie duo @Dao en @HanDavinci, de mooiste SKX-mod die ik in al mijn horloge jaren heb gezien. Levert gelijk een probleem op, waar daag je Han nu nog mee uit :thinking:

2 likes

image

:joy:

2 likes

Wat een mod weer mannen, erg mooi geworden!
@Dao heb je overwogen om ook het uurwerk te vervangen voor een 4r36. Heb ik gedaan bij de mijne en maakt het feestje (voor mij) echt helemaal af.

1 like

Het houdt voor mij een beetje op bij Seiko nu, het meeste zou een variatie zijn van wat ik al gemaakt heb.

Maar ik heb sinds kort goed contact met een jongen die zelf onderdelen maakt en de gunfactor richting mij is hoog, gezien het feit dat ik hem via Instagram meer klanten aanlever dan hij kan handelen :sunglasses: Dus ik heb nog wel een paar leuke ideeën.

5 likes

Wat is dat voor een insert? Maakt hij ook zelf bezels?

1 like