Ik ga toch een poging wagen, misschien maak ik als geboren Tukker (Pathmossingel) toch nog een kans
Bakeliet.
Geen fan van een 24u insert op een duiker, maar wel een fan van deze stijl. Je kijkt zo door de cijfers heen, heel erg gaaf.
Nee, geen staalwerk. Maar er is nog een nieuwe player in de game, https://www.namokimods.com/. Een hele leuke jongen met goede ideeën die binnenkort op de site komen. Kuch kuch hij vroeg mij om advies en ik hoop dat die fucker heeft geluisterd, want ik kan geen staal afdraaien
Haha! Oeh, ik ehh… kom niet in de buurt van die ghetto .
Regel 1: altijd luisteren naar het advies van Han. Anders kan het nog weleens slecht aflopen. Ik kan daarover meepraten!
Bedankt voor het mooie verhaal en showen van het mooie resultaat, beiden zijn geweldig!
Volgens mij bedoelde ik “Het is je eigen schuld”
erg mooi geworden @Dao en @HanDavinci !!
Die Yachtmaster insert vind ik supervet! Vaak zitten denken op wat voor’n mod die mooi zou staan… Tot nu toe nooit overtuigd geraakt. Jullie hebben nu laten zien dat ie wel kan werken
Han krijgt het nog druk met alle biertjes
Hier kan je alle kanten mee op. Geen idee wat je bedoelt te zeggen
Vanuit mijn perspectief bezien is iemand al gauw 2 meter. Laat staan Han die 2cm scheelt
Er komen hier mooie dingen tot stand!
Nee, had gekund inderdaad maar heb er persoonlijk niet per se een meerprijs voor over. Al met al steek je er toch al best wat centjes in zo
Doe ik zeker! Dankjewel
Dan maaktie ze toch niet in 24u maar iets dat jij wilt
@HanDavinci maakt trotse mod eigenaren van ons, wij een biervat van hem
Thnx!!!
WOW wat een BEAUTY.
Daar moet je achteraf ook nooit naar kijken
schrik je alleen maar van
Laten we het erop houden dat de mod duurder is dan het horloge zelf
Kunst met een grote K
Je blijft jezelf overtreffen hè en anderen inspireren.
Klasse man
Dat heb je al snel inderdaad. Voor een glaasje, bezelinlay en band heb al een nieuwe skx.
4r36, plaat en kroon, hop weer een.
Sorry doe ik het alsnog…
Maar een baardhaar van Han in je mod…onbetaalbaar
Hmm. Toch lichte correctie dan inderdaad
Maarrr de Daocean is nog beter geslaagd v.w.b. totaalplaatje aangaande de bezel.
En dan graag een afro en een fluwelen pak erbij.
Wat een vette mod, diepe buiging, Sensei…
Jesus tapdancin’ christ wat een gaaf horloge!
Wil. Ik. Ook!
Jezussss, dat pakket is mie een portie zwaar.
Ik vind dit teveel van het goede, maar ik waardeer het Bouke! Die biertjes van @Dao uit de Russian Federation heb ik allang achter de kiezen natuurlijk.
En ik begin morgen om 10:00 pas op werk. Ik ga uitslapen merk ik al