HanDavinci’s “faux patina” SKX009J

Volgens mij heb je al genoeg veren op een plek gekregen waar het daglicht niet schijnt maar wat maakt het uit, je hebt ze verdiend!
Puur genieten dit topic weer. :relieved:
Kan er niet meer over zeggen. :ok_hand:

2 likes

Wat een verhaal weer, leest weg als een boeketreeks romannetje.

1 like

Haha ik wilde dezelfde als die op tafel staat bij mijn favoriete sushi restaurant. Maggi kunnen we proberen op een klok van Hollandse bodem, een wabisabi Pelikaan bijvoorbeeld

Hay

6 likes

Krijgt ze wasabi op bepaalde slijmvliezen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

is het alweer vrijdag? :upside_down:

2 likes

Nee nee, dat foto archief blijft nog een paar dagen dicht.

2 likes

Prachtig topic met schitterende fotoreportage. De plaatjes kunnen zo in de huis aan huis folder.:smile:

1 like

Het is Han, die dit allemaal kan :smiley: Goed gedaan !

Je bent een bijzondere vakman Han. Respect.

Briljante mod, geweldig verhaal. Moest er erg om lachen. Bedankt!

GE-NI-AAL!

@HanDavinci… de Gouden Korenaar a.k.a. De Skx-tovenaar!

Wederom een schitterend verslag, mét humor! Zonder een ordinaire kwinkslag!

NTB JWZ WJNMK LY!

7 likes

Mooi werk en dito verslag Han!

Toch ook maar eens met wat sauzen gaan experimenteren op mijn Omega. Ziet er zó makkelijk uit. :thumbsup:

1 like

Mag ik voorstellen dat jij en @Dpvh een keer samen op pad gaan? Het verslag van zijn bezoek aan Madurodam ben ik nog steeds aan het verwerken. Jullie samen moet een episch topic opleveren. Wij betalen. Madam Tussaud, de Apenheul…

8 likes

Ik wil het zelfs volledig filmen! Mijn oudste zoon wil graag de treintjes besturen… :joy::joy::joy:

3 likes

Geweldig verslag weer :ok_hand:

1 like

Heerlijk verhaal dit! Zeker voor het slapen gaan. Hulde voor zoveel vakmanschap!

1 like

Heerlijke foto’s, toch even flink wat lucht uit mn neus geblazen :wink:

1 like

De sojasaus wordt nu officieel gesponsord door Seiko voor Han

3 likes

Ze hebben het zelfs al over kikkohan…

8 likes

Dit is echt super gaaf! Erg leuk en interessant om het verhaal en de werkwijze te lezen. Geniaal ook dat de lume nog zo goed werkt, toch vrij essentieel voor een SKX. Jij bent oprecht een eindbaas. :sunglasses:

1 like