HanDavinci's 18K Audemars Piguet Royal Oak

Geweldig horloge :drooling_face::drooling_face:.

1 like

Ik kan iedereen gaan vervelen op HF of ik knal ze erbij in mijn eigen topic.

6.5x en 10x vergroting onder een Leica microscoop.

21 likes

heerlijk. En een lekker topic ook.

1 like

Gaaf ding, veel plezier ermee.

Suggestie voor volgende:

Maar dan zonder Nicolas Cage.

image

4 likes

En wat zien we hier precies? Dat het een oud en matig afgewerkt ding is? :sunglasses:

Ik weet het niet hoor Han, volgens mij probeer je jezelf gewoon te overtuigen om hem deze keer wat langer te houden :thinking:

2 likes

Dat het toch een vintage van 30+ jaar is, dat zie je aan de bedrukking van het logo, maar niet aan het uiterlijk.

Als ik er klaar mee ben heb ik hem binnen drie dagen verpatst. Ik leg mezelf niks op, dat is niet nodig.

4 likes

Ik vind Audemars over het algemeen toch ook wel een tandje beter qua afwerking. Ergens ook wel logisch.
Moet wel eerlijk zeggen dat Rolex qua diamanten en met name de gekleurde de perfectie benaderd.

Je geniet er iig volop van, hopelijk ook langer dan van de vorige 2 DD’s bij elkaar. :+1:

1 like

Is het nu zo dat jouw collectie af en compleet Is?

2 jaar geleden bij de AD in Portofino. Uit voorraad leverbaar toen.

3 likes

Heb je zulke foto’s ook van jou dj, ben wel benieuwd naar het verschil. Denk namelijk dat er 30 jaar geleden wel degelijk verschil te zien was kwa afwerking, maar deze tijd zie ik het verschil echt niet meer

1 like

De mijne?

Ik ben 31. Het is nooit compleet. Ik kijk uit naar de speurtochten in de toekomst.

Ik ben nog op werk, ik zal eens in de microscoop folder duiken.

Edit:

Geen mooie foto’s. Kiekjes van tussendoor:

5 likes

Man man. Is toch niet te doen

1 like

Oké zo jong nog, stond ik ff niet bij stil.
En dan al ZÓ een collectie hebben … whoww :ok_hand:t2:

2 likes

Echt, je had niet door dat het gewoon een groot kind is?? :roll_eyes:

@HanDavinci positief bedoeld hè!

6 likes

Hij is wel retestrak hoor, geen goedkope service geweest.

Mooi werk hoor

8 likes

Toch gek dat die elf uur markering zo in de verdrukking komt… zonde eigenlijk. Die lumedot ook. (Hij de platina DD)

2 likes

Gelukkig wel zeg. Een wijs man is hij die zijn kinderhart nooit verliest. Ik heb vandaag een collega bijna tot waanzin gedreven door alleen te reageren met een korte ‘miauw’. :cat:

Volwassen zijn is overrated.

8 likes

Is die kast mogelijk ooit opnieuw gebrushed? Ik kan me gewoon niet indenken dat dit ding er na 30 jaar nog zo vers uit ziet.

of hij moet 28 jaar daarvan in een bank kluis hebben gelegen natuurlijk

1 like

Ja eeuuhh ik had geen idee eigenlijk

1 like

Volwassenheid en burgerlijkheid worden vaak met elkaar verward. Men vind zichzelf heel volwassen, terwijl ze in feite heel burgerlijk zijn.

2 likes