HanDavinci's 18K Audemars Piguet Royal Oak

Maar er staat toch echt: ‘replacement of parts that are subject to wear, or damaged’
Dan zou ik wel opkijken als ik met een onderdelenlijst van 8k gepresenteerd zou worden…
Sowieso, welke onderdelen moeten dan vervangen worden, buitenom de normale slijtonderdelen? Misschien als ie van de motor gevallen is en een nieuwe kast kreeg ofzo. Dan snap ik t wel…

1 like

Ga maar wat kleiner wonen alvast @HanDavinci, autootje weg, elke avond spaghetti met ketchup, gaat helemaal goedkomen :crazy_face:

1 like

Was deze van jou, Lucas? Of weet je anderzijds wat hier gebeurd is?

Omdat AP ook geld moet verdienen, simpel as that.

En nee ik heb ( nog ) geen AP geld :joy: maar dit is gewoon een oudere foto die ik had.

1 like

-nieuwe band
-nieuwe kast en lunet
-nieuwe glas
-nieuwe kroon en pushers
-nieuw uurwerk
-nieuwe wijzerplaat
-paar uur werkplaats.

8 likes

Ah. De rest bij aankoop is premium. :smiley:

2 likes

:wink:

1 like

Mooi verhaal en een prachtig klokkie, enjoy!

1 like

De beleving :laughing:

3 likes

Ik denk dat ze op Indonesië de onderdelen door een loewak op laten eten en het hem dan uit laten poepen.

Api Luwak.

20 likes

1 woord; wateenlekkerdingisdattoch!

1 like

Dank.

Ik blijf hier gewoon lekker spammen, hij is erg fotogeniek door al dat geborstelde metaal.

32 likes

Mooooooie foto’s!! :star_struck:

2 likes

Erg mooi! Vond het ook wel gaaf te zien hoe ze dat doen - in eerder geposte video op 2:40. Ik neem aan dat ze zo de band ook schakel voor schakel aanpakken.

1 like

De 16013 is ook in bad geweest zie ik. :+1:

1 like

In een ander filmpje zie je de band gemaakt worden. Dat gaat niet per schakel, maar de hele zijkant of bovenkant ineens. Daarom ziet hij er ook zo “geheel egaal” uit.

1 like

Goud moet glimmen.

10 likes

Ik ben door dit topic het horloge gaan waarderen. De plaatjes van de bovenkant deden me nooit zoveel. Een patrijspoort met lelijke boutjes en een wafelgril als wijzerplaat. Maar de foto’s van de zijkant tonen een erg mooi ontwerp, plat, maar met meerdere verdiepingen. En de geborstelde vs gepolijste oppervlakken komen ook erg mooi uit. En de lugs die om een hoekje gaan. De totaalintegratie met de band. Erg jaren-80, maar ik begin hem erg mooi te vinden…

3 likes

APRO >>> nautilus!

1 like

Ik weet het niet,de AP is natuurlijk een fantastische klassieker maar vind hem ergens niet bij jouw persoonlijkheid passen.
Het is bijna een ‘‘antistijl’’ horloge, waar ik mee bedoel dat dit itt veel Rolex gewoon niet opvalt en vooral niet wil opvallen (al is het volledig 18k) en zich liever onder of half onder het mouwtje schuil houdt…(even de offshores daargelaten)

Patek en VC hebben dat ook heel erg.

Het ‘‘matched’’ gewoon niet met het stijltje wat je normaal uitspreekt hier…:yum: