HanDavinci's 18K Audemars Piguet Royal Oak

Echt.

2 likes

Ik wilde je net gelijk geven;

5 likes

Ik vind van niet. Wit en goud niet zo’n beste combo. Maar dat is zo opgelost met een donkere plaat. Design van kast en band blijft ook in deze config prachtig

2 likes

Zo’n blauwe plaat erin en hij is top!

1 like

Tjeezus. Ik zeg nooit “gefeliciteerd” met betrekking tot een aankoop omdat het geen verjaardag is en ik het daarom eigenlijk suf en overdreven vind.
Maar in dit geval, vooruit: gefeliciteerd!

1 like

Tja nu ik het filmpje zie, toch niet zo mooi.

Zwart met geelgoud is gewoon echt het mooist. Toch @Crownguard en @willemC

1 like

Dat zie ik anders.

https://www.instagram.com/p/B39OJXtpN0q/?igshid=qdkr2tvcrriz

Mja, als jullie het allemaal mooier vinden met een donkere plaat…KOOP DAN!

Ik ben erg tevreden.

Dankjewel Chris!

10 likes

:joy:

De geelgouden DD met een witte plaat zou ik er zo bij willen voor even. Klassieke combi.

1 like

Het blauwe datumvenster van de blauwe versie is wel een heel stuk mooier dan dat grijze van die gouden plaat.

1 like

Heerlijk stukje lectuur op de zondagmiddag.
Gefeliciteerd met deze tussenstap.

1 like

Dit had ik met de IWC ingenieur, prachtig horloge maar draagcomfort ver te zoeken.
Met de Speedmaster had ik het andersom, viel me tegen op de pols maar droeg heerlijk. Beide waren snel weg.

Toffe aanwinst @HanDavinci!

Mooi om te zien hoe die lijnen op de schroeven symmetrisch zijn! Hoe dan?! Knap staaltje afwerking!

Enjoy

1 like

Hij is in vreselijk mooie staat ook. Is ie opnieuw opgemaakt bij AP tijdens laatste service? Of vorige eigenaar erg voorzichtig mee geweest?

1 like

Yeah. Ze zijn daar goed in. Een 30 jaar oud gouden horloge ziet er anders niet zo uit.

Eerder zo:

8 likes

Op deze manier is polijsten geen zonde hoor!

1 like

Zo mooi inderdaad. Vol broekje hoor :zipper_mouth_face:

1 like

Heb je één van je nieren verkocht @HanDavinci?

Toch wel heel erg sexy hoor. Can’t go wrong with an AP en heulemaal nie als ie van goud is. Lekkah

2 likes

Wat kost een standaard beurt met opmaken bij AP, Han? Heb jij enig idee? Want ik zit dan ook een beetje te kijken/ dromen zo u wilt, maar de financieel enigszins bereikbare exemplaren kunnen ook wel een opmaak gebruiken (want zijn gehavend). De kosten van een beurt met opmaak zou ik er dan dus bij op moeten tellen/ incalculeren. Ik dacht, misschien zat de bon ervan bij de bescheiden.

Door ze via de achterzijde te schroeven :wink:

Dat staat in het AP only topic mocht je dat willen weten.

1 like