HanDavinci's 1995 Omega Speedmaster Professional - JPN

Vast een blijvertje deze speedy !
Vooral op een nato een fijn sportief horloge.
Wel
Herkenbaar als echte speedy maar iedereen ziet dat het een special is.
Band is echt geweldig mooi en - voorzover ik kan zien - geweldige conditie !
De plastic hands doen wel een beetje zeer aan de ogen, maar dat is het snel bij de speedy. Deze zien er wel uit alsof ze uit het Gooi komen :slight_smile:
Niettemin: verassende en coole keuze !

1 like

Heel mooi Han. Lekker exemplaar. Met een mooie verkleuring is een Speedmaster toch het mooist. Dat warme, gelige op de markers staat hem gewoon goed.

1 like

Mooi verhaal, schitterende Speedmaster!

En die clasp :heart_eyes:

1 like

Prachtige Speedy Han! Daar is iemand duidelijk erg zuinig op geweest. Veel plezier ermee!

1 like

Lekkere aanwinst Han! Mooie geschoten foto’s!

1 like

Poe poe, weer niet slecht! Jij weet altijd wel de mooie exemplaren te vinden :slight_smile:

1 like

Feest dit, veel plezier ermee. En goed om te weten, die importkosten. Ik zie een hoop løks op omegagebied te koop op chrono24, toch maar even checken.

1 like

Mooie patina idd die Speedy.

Geniet ervan! :+1:

1 like

Pracht exemplaar, draagt zijn leeftijd mooi. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, en groetjes van mijn

4 likes

Van harte met je NA! Tof dat je zo’n mooi exemplaar hebt kunnen vinden.

1 like

Van harte Han, geniet ervan… Ik twijfel of deze lang blijft maar we gaan het zien. Draag hem in gezondheid en welkom bij je eerste Speedy Tuesday (straks)!!

1 like

Tof Han, maar Djiezes, 27 jaar geleden ging ik dus studeren. 1995, vind ik een heel mooi jaar.

1 like

Mooie Speedmaster, gefeliciteerd met de aankoop!

Wat een mooi ding!!!

1 like

Topper @HanDavinci!!

1 like

Zéér Okay :+1:t4::+1:t4: en geniet!!

1 like

Wat een gave uitvoering is dit zeg! Draag hem een goede gezondheid🙂

1 like

:drooling_face:

1 like

Heel gaaf!

1 like

Proficiat. Top horloge. Prachtige foto’s overigens en ik hoop dat de sushi gesmaakt heeft?

1 like