Mooi exemplaar! Een Speedy past op elke band en voor elke gelegenheid. Samen met een gouden Rolex en een Lange heb je een perfecte set zo
Proficiat! Prachtig zo’n 90’s speedy, patina is superclean en deze wijzers zijn gewoon beter dan van die half afgebrokkelde. Dus who cares.
Gefeliciteerd Han! Heerlijke speedy. Erg mooi
Geniet ervan
Wat een beauty, die stepped dial maakt de looks bij de speedmaster en dan die prachtig verouderde tritium daar bovenop Gefeliciteerd!
De stepped dial is al sinds eind jaren 70 niet gezien op de Speedmasters met tritium.
Ohw, ik ben een speedmaster noob, ik dacht dat de van Han een stepped dial heeft;
De nieuwste speedmaster heeft ook een stepped dial, dat betekent toch eigenlijk niks anders dan diepteverschil van de subdials tov de plaat?
Het is de rand bij de minuten track die lager moet liggen dan de dial.
Thanks, weer wat wijzer. Ook prachtig, maar mijn uitglijer over de stepped dial was dus geen sneer naar @HanDavinci z’n NA
Zo kwam het ook niet op mij over, de tritium maakt dit sowieso een schitterende aankoop. Liever zo dan eentje met stepped dial en lelijke tritium.
Zo beredeneerde ik ook, maar eentje zoals @Denvro heeft blijft wel de “echte” vintage. Dat mag gewoon.
op die band zelfs 4 micro adjustments?
op de mijnese maar eentje.
6 verstelgaatjes voor de 12h kant in het blik, beetje zoals die ex DJ van je.
Je klinkt in je nopjes.
Inderdaad gevarieerde set heb je nu.
Nice and creamy marker makeup on the dial just like custard een beetje offline met de wijzers maar keur deze speedy toch als geslaagd.
Enjoy en een wijs Han is hij die zijn kinderhart nooit verliest! goed gedaan binkie
Nee??? Niemand nog?
Gaaf ding! Heerlijk op die Nato’s ook al kan ik ze op een mooi stuk leer ook goed waarderen.
Groeten uit t westen!
Mooie toevoeging aan je collectie! Erg mooi exemplaar deze Speedy
Heel mooi !
Dat vind ik zelf niks. Het staat allemaal wel top, maar het past niet bij het karakter van zo’n toolwatch. Canvas weer wel!
Hartelijk gefeliciteerd! Hij is kei mooi