HanDavinci's 1995 Omega Speedmaster Professional - JPN

Erg mooi. Geniet van deze youngtimer

1 like

Mooi exemplaar! Een Speedy past op elke band en voor elke gelegenheid. Samen met een gouden Rolex en een Lange heb je een perfecte set zo :+1:

3 likes

Proficiat! Prachtig zo’n 90’s speedy, patina is superclean en deze wijzers zijn gewoon beter dan van die half afgebrokkelde. Dus who cares.

1 like

Gefeliciteerd Han! Heerlijke speedy. Erg mooi

Geniet ervan :beers:

1 like

Wat een beauty, die stepped dial maakt de looks bij de speedmaster en dan die prachtig verouderde tritium daar bovenop :star_struck: Gefeliciteerd!

2 likes

Mooi ding!

Ja, ben heel blij met de collectie zo. Lekker gevarieerd en alles wordt gedragen!

6 likes

De stepped dial is al sinds eind jaren 70 niet gezien op de Speedmasters met tritium.

1 like

Ohw, ik ben een speedmaster noob, ik dacht dat de van Han een stepped dial heeft;

De nieuwste speedmaster heeft ook een stepped dial, dat betekent toch eigenlijk niks anders dan diepteverschil van de subdials tov de plaat?

1 like

Het is de rand bij de minuten track die lager moet liggen dan de dial.

image

6 likes

Thanks, weer wat wijzer. Ook prachtig, maar mijn uitglijer over de stepped dial was dus geen sneer naar @HanDavinci z’n NA :see_no_evil:

3 likes

Zo kwam het ook niet op mij over, de tritium maakt dit sowieso een schitterende aankoop. Liever zo dan eentje met stepped dial en lelijke tritium.

2 likes

Zo beredeneerde ik ook, maar eentje zoals @Denvro heeft blijft wel de “echte” vintage. Dat mag gewoon.

op die band zelfs 4 micro adjustments?
op de mijnese maar eentje.

1 like

6 verstelgaatjes voor de 12h kant in het blik, beetje zoals die ex DJ van je.

Je klinkt in je nopjes.

Inderdaad gevarieerde set heb je nu.

1 like

Nice and creamy marker makeup on the dial just like custard :innocent: een beetje offline met de wijzers maar keur deze speedy toch als geslaagd.

Enjoy en een wijs Han is hij die zijn kinderhart nooit verliest! goed gedaan binkie :ok_hand:

1 like

Nee??? Niemand nog? :rofl::rofl:

Gaaf ding! Heerlijk op die Nato’s ook al kan ik ze op een mooi stuk leer ook goed waarderen.
Groeten uit t westen!

1 like

Mooie toevoeging aan je collectie! Erg mooi exemplaar deze Speedy :clap:

1 like

Heel mooi ! :ok_hand:

1 like

Dat vind ik zelf niks. Het staat allemaal wel top, maar het past niet bij het karakter van zo’n toolwatch. Canvas weer wel!