HanDavinci's A. Lange & Söhne Saxonia Moonphase

Met gepaste jaloezie wens ik je enorm van harte!

Dit blijft echt een van de allermooiste horloges die ik ooit in het echt heb mogen aanschouwen.
Echt een geniale toevoeging aan je collectie.

Aangezien ik graag de left-overs van je overneem, graag dibs op dit epische stuk. :pray:t2:

Heel veel plezier ermee!

6 likes

Gefeliciteerd met beide horloges!

Die Lange… :heart_eyes::heart_eyes:
Someday i hope! Prachtig man!

1 like

Wat een prachtige Lange!!! Schitterend verhaal en heel mooie foto’s ook. Man, man, wat geniet ik toch altijd weer van de horloges die jij hebt en laat zien. Jeroen is inderdaad een topper!
Han, van harte gefeliciteerd met deze NAs en succes met het doornemen van de manual. Fijn weekend toegewenst!

1 like

Kiek dat bunt ze! Goa d’r moar rustig effen zitt n :slightly_smiling_face:

1 like

Nogmaals van harte Han! Werkelijk een prachtig horloge :heart_eyes:

1 like

Gefeliciteerd met je mooie Speedy Han! Lekker veelzijdig horloge.

O en je Lange, daar heb ik geen worden voor :star_struck:.
Denk dat ik de achterkant zelfs nog mooier vind. Dat achterdeksel zelfs, deksels en drommels mooi.

1 like

Prachtige aankoop Han. Wat een plaatje die A.Lange.
Speedmaster erbij, ook top. Sneeuwt in dit verhaal wel wat onder inderdaad :stuck_out_tongue:

1 like

Gefeliciteerd Han! Wat een waanzinnig apparaat… :star_struck:

1 like

Van Harte Han!
Dit is idd hele andere (horloge)koek :cookie:. Ben wel verrast door deze veel “klassiekere” keuze, maar wij kennen elkaar ook pas sinds vrij kort geleden. Je verhaal en uitleg spreekt boekdelen!!!

Ik wil je wel aanraden om hem mij niet even om te laten doen, bij ons geplande biertje, want voor dat je het weet doe ik een wisseltruc en loop je naar huis met een nog een (gouwe)Rolex, en zonder de Moonphase :wink:

Heel veel draag plezier met deze topper van de categorie “Haute Horlogerie” .

2 likes

Prachtig :star_struck:

1 like

Mijn beste,

Proficiat!!
Ziet er prachtig uit.
Ik wens je er een oneindige tijd mee!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Fucking hell… what a damn beauty

Gefeliciteerd Han

1 like

Echt zo niet mijn smaak! Maar toch zo grenzeloos chique, mooi en stijlvol, pfff… :ok_hand:t2: :facepunch:t2: :eyes: :pray:t2:

Enjoy, Han!

1 like

Ik keek hier twee jaar geleden ook nog niet naar om hoor, dat kan zo veranderen!

Ga ik zeker doen. :clinking_glasses:

2 likes

Prachtig :ok_hand:, geniet ervan :+1:

1 like

Inderdaad leuk om je horloge Journey zo mee te mogen maken :beer:

1 like

Chique de pief hoor.

Ja, chique de pief is mooi, heel mooi.
Gefeliciteerd

1 like

Werkelijk prachtig weer Han. Super dik gebalaneerde plaat, minimalistisch maar prachtige afwerking van de details waardoor alles behalve saai.

Ik zou het horloge nog lang niet aankunnen. Daar zit ik nog niet en zou imo misplaatst zijn. Draag hem in goede gezondheid man.

1 like

Congrats!! Ik wil bijna zeggen dit is echt eindmateriaal maar het zou me niet verbazen als je over een jaar alweer een volgend doel verwezenlijkt. :muscle::joy: ook al weet je nu nog niet wat dat is. :crazy_face:

Geniet ervan en hopelijk kunnen wij via het forum ook een beetje meegenieten.

1 like

Nu nog een leuke tijgerprint-NATO. (schitterend horloge, veel plezier d’rmee!)

3 likes