HanDavinci's A. Lange & Söhne Saxonia Thin

In mijn hoofd was ik al een tijdje bezig met een high(er)-end horloge en nadat ik leerde dat @Veblen toe was aan wat nieuws en zijn Saxonia wilde verkopen begon het balletje te rollen.

Ik heb thuis nog een paar dagen rondgelopen met wat hersenspinsels, maar toen Merel op haar mooiste Twents zei; ’kerrllllll, hou op en koop hem gewoon’ was ik over de streep.

Bij aankomst in Utrecht zei Jeroen dat hij de doos en papieren niet kon vinden en de Lange daarom maar in een G-Shock blikje had gedaan.

Ik: Bruhh, wat kan mij dat verrekken, dat komt later wel een keer. Hier met dat blikje.
Jeroen: ……gast. Ik maakte een grapje. Ik ga je toch geen ALS verkopen zonder D&P in een G-Shock blik?
Ik: ….Ohhhh. Oh. Nou…top?

Ik stond zo ontzettend aan dat de grap mij ontging. :joy_cat: Iets dat mij niet vaak overkomt en ik zie dat als een goed teken. Eindelijk een nieuwe prikkel!

Uit het G-Shock blikje kwam een prachtige roségouden Lange Saxonia 37mm thin uit 2019 en ik had niet blijer kunnen zijn. Wat een machtig apparaat.

37 mm kast, 5.9 mm hoog en alles klopt tot in den puntjes.

Lange heeft de lugs “los” op de kast gezet zodat ze geen concessies hoeven te doen in het borstelen van de kast en dat is te zien.

Ook de markers zijn zo mooi gepolijst dat ze al het licht pakken. Misschien oogt het op foto’s saai, in het echt glinstert het onwijs.

Zullen we hem de helft van de week ondersteboven dragen?

Het is een perfect horloge. Of het horloge ook perfect voor mij is zal later blijken, ik ga er in ieder geval lekker van genieten.

Groetjes uit Twente!

312 likes

Lekker hoor. Ik zou deze ondersteboven dragen.

10 likes

Prachtig Han :ok_hand:t2: Geniet ervan!

1 like

De mooiste Lange, vind ik.
En roségoud is het mooiste goud!

1 like

HOLY FUCK🤤 lekker hoor superdik.

1 like

Prachtig klassiek, ingetogen horloge. Geniet ervan.

1 like

Prachtig en ingetogen mooi👌

1 like

Mooi Han!!! Poeh!!

1 like

Ingetogen maar wel ontzettend gaaf! Gefeliciteerd met de NA Han!

1 like

Hij doet het gewoon, prachtig hoor.

1 like

Hotdamn Son. Ik ga deze volgende week eens goed “aanraken”.

En idd, ondersteboven dragen is niet raar

2 likes

Wat een pracht horloge. Horlogerie op z’n top. Gefeliciteerd en geniet ervan!

1 like

Die titel! Epic! :joy: :ok_hand:t2:

Mooi horloge btw!

1 like

Erg mooi!

1 like

Meteen richting top van de lijst ‘mooiste horloge van het forum’. Top 5? Top 3?

Geen idee, maar gewoonweg prachtig. In deze kleur goud ook top. Pfoe….

2 likes

Ik neig naar saai, hoewel het vakmanschap ervan af straalt. Prachtig ding, maar niet voor mij, vermoed ik.
Desalniettemin wil ik hem graag eens zien!

5 likes

Erg mooi! Ingetogen, chique :blush: geniet ervan

1 like

Erg mooi maar toch ook wat saai wellicht. Vind dit model ook net even iets té plat. Ps lijkt aan de kleine kant voor jouw pols?

4 likes

Wat een mooi horloge zeg.
Dat uurwerk, die afwerking :ok_hand:t2:
Heel veel draagplezier, voor zo lang het duurt :grin:

1 like

Sowieso af en toe

Prachtig ding, gefeliciteerd man :ok_hand::+1:

2 likes