HanDavinci's A. Lange & Söhne Saxonia Thin

Prachtig horloge, zoals hierboven gezegd is het bij dit horloge echt “less is more”.
Gefeliciteerd!

1 like

:joy: :fu:t2:

Bedankt voor het tegengas!

1 like

Strakke dresser! :+1:

Geniet ervan!

1 like

Whoa. Mooi. Enjoy!

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze NA.
Oprecht genieten hiervan, lijkt mij.

Toen jij eerder het topic over de wishlist maakte, kwam Lange als eerste bij mij op.

1 like

Heel mooi. Meteen 'n nette trui/hemd erbij zie ik wel. Wat 'n horloge niet kan doen…

1 like

Geweldige aanwinst :+1::+1:

1 like

Keerlll! Wat een vreselijk mooi horloge!
:heart_eyes::boom::partying_face::beer: van harte!

1 like

Hé, dan heb ik dit exemplaar ook om de pols gehad. Gefeliciteerd, erg mooie aanwinst. :ok_hand:t2: Het wordt vaker gezegd, maar in dit geval is het echt waar: dit is nog zo veel mooier in het echt dan op de foto.

Daar ga je daaaagen plezier aan beleven. :wink:

4 likes

Ik vind het een superdik horloge. Juist omdat het alleen de essentie van een horloge bevat. Alleen de tijd wordt weergegeven, geen dag, datum, gangreserve, niet eens een seconde wijzer. Juist omdat deze zaken schitteren van afwezigheid in het kader van: ‘Less is more and vice versa’, maakt het geheel een superdikke indruk op mij. Ingetogen maar toch prominent aanwezig. Daarnaast helpt het natuurlijk ook mee dat dit specfieke model is uitgevoerd in het rosegoud oeff.

1 like

Pff, ik zal nog eens een grapje maken…

Hopelijk zorg je er goed voor, zolang het duurt :kissing_heart:

12 likes

Das een heul heul heul mooi horloge! :raised_hands:

Groeten uit Brabant.

1 like

:rofl::rofl: een gouden dj met een skeer truitje. Het wordt de nieuwe flex​:grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Heeeeeerlijk! :blush::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

:joy: :joy:

Het was gezellig Jeroen! We doen het binnenkort nog wel even over, met een borrel erbij. :tumbler_glass:

Beloofd. :handshake:

1 like

Gefeliciteerd Han! Kunst stukjes zijn het die horloges van Lange

1 like

Dat movement :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Prachtig horloge, man! Geniet ervan!

Endgame materiaal (als dat al bestaat :joy:)!

1 like

Prachtig man!
Gefeliciteerd met deze aanwinst !

1 like

Schitterend! Beter wordt het niet :ok_hand:

1 like

Mooi citaat, hulde :clap: Prachtige aanwinst. Lekker achterste voren op de pols :ok_hand: geniet er van!

:wave:

1 like