Wat een prachtig horloge Han. Prachtig, prachtig, prachtig!
Geniet ervan.
Wat een prachtig horloge Han. Prachtig, prachtig, prachtig!
Geniet ervan.
Nee, hij stond al op de planning.
Je bent het er mogelijk niet mee eens, maar imho is dit de mooiste die je hebt Han. Schitterend!
Bij de rolex zal je dat niet gauw krijgen, maar zullen vast veel mensen nu zeggen, ‘he is dat een daniel wellington?’
Mooi ding zeg!
Mooi hoor, geniet ervan. Maarre, hoort de minuten wijzer zo omhoog te lopen naar mate hij naar de bezel toeloopt?
Draag hem in gezondheid. Lange blijft graal materiaal! Perfectie in eenvoud
Wat een prachtig ontwerp en fenomenale afwerking. Ik ben groot fan van deze ontwerpfilosofie, maar het is een dun lijntje tussen minimalistisch en ronduit saai. In dit specifieke geval is het alles behalve saai. Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst.
Ik denk dat de illusie komt door de schaduw, zoals op deze foto:
Less is more! Prachtig Han
Mooi mooi echt vakwerk van Harte
Wauw wat een plaatje!! Geweldig mooi zeg
Dat zit bij zoveel horloges net zo fout dat het wel een genot is om te zien, de juiste propoties en lengte. Al ben ik dan wel weer zo’n lul die de afwezigheid van een minute track ergens niet heel erg goed kan hebben.
Wat grappig is, want ome @HanDavinci is pünktlicher dan ik, en hij kijkt niet op een minuutje hier of daar op z’n horloges.
Ik weer dat het voor jou wel een puntje is en het hier bij dit horloge zo strak is gedaan. Jammer dat je dan weer een minutetrack mist al vind ik het bij dit horloge niet zo een punt.
Lag aan de foto’s, gelukkig maar!
Ik mis hem ook niet maar Fate, en Fate is een liefhebber van in dit geval de prefectie van de wijzers t.o.v. de indices.
En das wak ook mooi vind van deze, de uren tikt net de onderkant van de indices en de minuten de bovenkant.
Je 300ste like is binnen voor dit geweldige horloge!
Prachtig, onderkoeld mooi. En die details… En dat uurwerk…