Han gaat geen Duc kopen. Teveel afschrijven enz , leuke gast denk ik . Veel praatjes, maar blijft altijd aan de veilige kant.
Boeit verdere ook niet, ik krijg ook meestal een grijns bij zijn berichten .
Han gaat geen Duc kopen. Teveel afschrijven enz , leuke gast denk ik . Veel praatjes, maar blijft altijd aan de veilige kant.
Boeit verdere ook niet, ik krijg ook meestal een grijns bij zijn berichten .
Die bedoelde ik natuurlijk ook.
Prachtige lijst, vind ze niet allemaal mijn smaak, maar wel heel bijzonder
Mooi man. Ff necro-kicken
Waar ik voordien nog puur op toolwatches gericht zat, gaat het nu veel meer in de richting van de onconventionele kasten. Enkel de omega chronostop, de reverso en de calatrava zou ik er nu terug in zetten.
Ik vond het wel eens leuk om nog een lijstje te maken. We beginnen bij cartier:
En een journe als grab en go
Geen probleem mee als het om een goed topic gaat.
Dit soort afwijkende keuzes staat aan de voorvoet van een einde van je collectie.
Kort daarna kom je erachter dat Rolex gewoon het beste is.
Maar dan heb je opeens een vriendin. Moet je serieuzer gaan leven. Dan doe je domme dingen en ga je trouwen. Allerlei andere wensen worden uitgesproken en daarvoor moeten de dure horloges opgeofferd worden.
Als je heel realistisch bent waren deze toch al boven je paygrade dus doe je ze beetje bij beetje er toch maar allemaal uit.
En dan eindig je als modale man in een standaard burgelijk leventje.
Het hardop uitspreken maakt de pijn echt en daardoor laat je gewoon maar niks meer van je horen.
Dat doet me denken.
Hoe gaat het met de TS?
de vinger tot aan de elleboog in de wonde, en dan met je hand het hele dovenalfabet signen.
Mooi lijstje. Verdient zijn eigen topic, misschien?
Kinderen. Ook dat nog. Kinderen. 🥲
Sterkte
En een Fristi
Dan zit je er diep in
Want
Dan krab je je achter de oren en denk je… Waar ben ik aan begonnen.
Pffff
Rotterdam! Heb jij zo’n lichtje meegejat?
Ik heb blauwe
En ze ruiken niet naar plastic.
Die liggen hier onder het zwembad
We hebben ze ook nog met het ABC erin
Saltarello, Vagabonde, Pisa …lekker