Han, dit niets voor jou? '80s bling: goud, saffier, nog meer saffier, en 188 diamanten. Fokking vet, en dat voor een halve vintage DD.
Allemaal gave kunststukjes, maar ik merk dat ik van deze lijst toch neig naar de klassiekers.
De Patek Philippe 5196 is al heel lang een droomhorloge voor me, evenals de Vacheron Constantin Traditionnelle, liefst in rosegoud:
En Breguet is gewoon heel erg gaaf.
Niet eens een klein beetje.
Ik zou het gewoon bescheiden houden.
Jacob & Co Billionaire III
Richard Mille RM 52-01 Blue Sapphire Skull Tourbillon
Of deze, de Patek Philippe 5531R
Minute Repeater, World Timer
En dan zijn we… €6.000.000 of €7.000.000 verder? Onee: €10.000.000+
Deze vind ik ook cool.
Toevallig recent gepast, maar zoals je ziet is deze te groot voor me.
Deze is in het echt zo veel cooler dan op de foto.
Het was ooit mijn go-to droomhorloge. Maar ik erger me wanneer ik geen minute track heb. Vandaar de omiwatari.
daar zitten toch wel een paar hele mooie tussen Han
hou van gecompliceerde horloge’s,maar op de een of andere manier voel ik me daar nog te jong voor
maar daar kan ik wel echt van genieten
hele mooie lijst
Deze had ik een tijdje terug ook om, maar ik vind hem vreselijk.
Die afgekapte 5 en 7 moeten dood.
Ja, die Calatrava en 5140p vind ik toch wel de mooiste Pateks
Laat die erfenis maar komeeeeeen!!!
Prachtig allemaal, ik moet zeggen dat ik zelf nog niet zo over horloges droom…
Het mooiste horloge ooit dit.
Man wat een lijst. Na een tijdje werd t me te gek. Ook qua “gekke” horloges. Maar zaten wel een paar hele gave tussen. Je hebt gewoon gelijk dat de waardevastheid je keuze voor het grootste deel bepaald. Dat is gewoon jammer. Andere kant, het maakt het mogelijk hele gave horloges te bezitten. Ik zou zeker zo’n Grönefeld overwegen als ik jou was. Iets dat je doet denken aan je jeugd is eigenlijk onbetaalbaar.
Ik ga in de vrije dagen ook eens een lijstje maken. Leuk topic.
Ik dacht een hoop wel te hebben gezien, maar deze lijst doet mij ook weer even klein aanvoelen. Ik denk vooral, ik mis een categorie hier op het forum voor sommig van dit prachtspul🙏
Leuk om even mee bezig te zijn. Zoals ik er nu over denk zou ik op jacht gaan naar de volgende horloges, mocht ik morgen de loterij winnen😜
Rolex Day-Date 18239 birch wood. Ik vind die combi van het witgoud met birch wood echt zo enorm gaaf. Mijn mond viel open toen ik dit voor het eerst zag.
Rolex 18038 Stella. Deze kleur is niet het zeldzaamst maar vind ik wel het vetst van alle Stella’s in geel goud.
Grönefeld 1941 remontoire guilloche & enamel.
Ben een importtukker maar dit maakt me niet minder trots als een echte op dit merk
Rolex submariner 16618 voor als ik even in een minder subtiele bui ben
Patek Philippe 5370P. Ben niet zo van het dressy spul op leer maar van deze word ik hebberig.
Vacheron Constantin Overseas ‘Everest’
Prachtig horloge. De titanium kast, de kleur band, de rode accenten die terugkomen op de wijzers, dit dins klopt gewoon.
Rolex 116610LV
Tussen al dat geweld moet ook een dagelijks horloge zitten. Heb deze laatst een keer om gehad en vond m enorm cool. Niet verwacht dat ik deze zo cool zou vinden. Met mijn huidige portemonnee vind ik m alleen niet 20k cool, na morgenavond maakt me dat hopelijk niet meer uit.
En dan nog deze…
Deze zou ik kopen om te gebruiken met weddenschappen, waarbij de verliezer deze een bepaalde tijd moet dragen. Lijkt me grappig.
Schitterende verzameling horloges zo . De Jaquet Droz Tropical Bird Repeater trok meteen mijn aandacht maar ja, 6 ton… als je dat makkelijk kan aftikken zit je toch weer naar de horloges te kijken die een paar miljoen kosten frees ik.
Ik zou een mooie ixxi samenstellen met al die horloges
Deze lijkt me mooi, maar zal ook wel een afschrijvingskanon zijn als je die weer wil inruilen
Zeg, schat…laten maken voor in de woonkamer. Leuk hè?
Heb nog geen eigen lijst. Maar wel leuk om te doen.
Ik ben wel erg gevoelig voor thema- en space horloges

Dit soort fratsen.
Waarom ? Omdat ik een klein kind ben.
Als ik (teveel) geld zou hebben zou er waarschijnlijk alleen dergelijke horloges om m’n pols hangen.