HanDavinci's Haribo Starmix '85 Rolex Datejust 16013

Haha eens. Vind ik sowieso gaaf, net zoals de linnen wijzerplaten, houten wijzerplaten en stenen wijzerplaten.

Dat heb je helemaal goed :sunglasses:

2 likes

Hij is mooi zo :+1: @HanDavinci

1 like

Ooh die houten wijzerplaat :hushed::hushed: wat een ongelofelijk plaatje! Jouw endgame is strong :sunglasses:
Je stijl vind ik vaak geweldig en erg mooi, alleen deze keer met de blauwe dial ben ik het minder eens, zou hem zelf of op de champagne of de houten zetten.

Hoe dan ook, geniet ervan :heart_eyes::star_struck:

1 like

:+1::joy::sunglasses:

2 likes

je hebt me overtuigd man! ik ga hetzelfde proberen te doen met een 1600, zeer zeker een ervaring!

1 like

Doen!

2 likes

Verrek! Ze hebben een naam verzonnen voor je stijltje. Scumbro! Alleen jammer dat Bieber er ook mee loopt. :joy:

https://www.ad.nl/lifestyle/vaarwel-hipster-mannen-willen-er-nu-uitzien-als-een-scumbro~a946e211/


Ik had geen zin om die DJ er in te shoppen. Maar past er wel zwaar bij!

Nu die baard er nog af. Ohnee, jouw stijltje! :wink:

3 likes

Vind het meer trailer trash stijltje. Zag hem laatst in zijn laatste clip…

Man man man…

3 likes

Ja dat is het ok haha

1 like

Klinkt spot-on :grin:

"Net zoals de hipster is de scumbro heel goed op de hoogte van de laatste trends en hippe merken, maar kiest hij ervoor om het te dragen met een knipoog. Zo schrijft Mr. Porter, een luxewebshop voor mannen, dat ,Scumbro’s peperdure merken dragen zoals Gucci, Versace en Prada, maar opzettelijk voor combinaties kiezen zodat het geheel er zo lelijk mogelijk uitziet.”

3 likes

Zo lopen ze er in Maaskantje ook bij.
Zijn ze daar ook eens hip.

2 likes

Die wijzerplaat ok. Maar die nato’s… manmanman.
Je kan dat gewoon zelf niet mooi vinden. Geloof ik niet. Je doet het om wat uit te lokken. Dat lukt goed hier. Maar jezus… wat lelijk. Daar helpt geen moonwalk aan.

4 likes

Whehe, zie dit topic nu pas… je maakt er een mooie show van :smiley:

1 like

Vroeger had je shockrockers, nu heb je shockhf’ers

3 likes

Nee. Misschien wanneer ik 40 ben.

Ik denk dat je de rest van mijn persona vergeet.

Zo’n leuke NATO maakt de look heerlijk af :ok_hand:

4 likes

Jeetje. Dat wist ik niet. Ik moet zeggen: je komt er mee weg. Je kan t hebben. En het completeert de look. Jij bent gewoon goed bezig. Nu bind ik t gewoon cool. :+1:t2::muscle:t2:

I kid Joe nut. Übercool. Een gewoon horloge of een Fashion horloge zou een afknapper zijn!

1 like

:joy:

haha daar twijfel ik aan, maar deze is speciaal voor jou.

Een silliconen NATO zodat ik zwembad-proof ben voor een bommetje van de duikplank :swimming_man:

2 likes
3 likes

De andere kindjes in het tropisch zwemparadijs zullen groen van jaloezie kijken naar jouw flitsend geel bandje…

3 likes

Serious as hell.

1 like