HanDavinci's Haribo Starmix '85 Rolex Datejust 16013

Nee. Maar gelukkig verschillen smaken. Anyway, dikke props voor dit leuke topic en veel draagplezier!

1 like

HAHAHAHA Dit is de eerste keer dat ik een topic heb gelezen met bijbehorende muziek. En zojuist bij het typen van deze reactie stopt de muziek. Perfect uitgekozen.

Hij is prachtig! Maar dat wist ik al. Ben beelddenker dus de beschrijving alleen was al genoeg geweest. De sunburst is geweldig.

¡Muchos felicitaciones! Waarom in het Spaans? Weet ik veel. Dat schoot door mijn hoofd bij dit verhaal.

Geniet ervan!

6 likes

Dat kermisbandje weer opt laatst…:persevere:

Voor de rest: TOP! :ok_hand:t2:

5 likes

Buitengewoon mooi :love_you_gesture:

1 like

Ik vind m vet al misstond de originele ook zeker niet, maar hij is heerlijk buiten de lijntjes :wink:

1 like

Hahaha, K O N I N G !! Je intro muziekje stopte precies toen ik klaar was met het lezen van je stukje! Alsof je het had uitgekozen! Heb je al gefeliciteerd in de app groep, maar nogmaals :ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2::ok_hand:t2: Heel benieuwd om hem straks in het echt te zien!

1 like

Het komt uit de viking era.

1 like

:joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy::joy:

4 likes

Ontroerend mooi, die blauwe achtergrond bij de dramatische muziek van Wagner. Het is prachtig geworden, genieten nu!

2 likes

:joy: :joy: :joy:

Mooie wijzerplaat, …tenminste, als 't lexje gewoon zijn eigen bandje zit. :sunglasses:
Van harte!

1 like

Jij aandachtshoer! :smile:

Ja…stijltje…dat moet ik je nageven! :sunglasses:

1 like

:star_struck:

1 like

Weet je zeker dat het geen uitgeschoten-bikinilijn is?

1 like

Die wijzerplaat speelt mooi met het licht :+1::+1:

1 like

Goed bezig jongen!

En inderdaad. Movements -> toppers!

1 like

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/9/f/2/9f2d5d69d9c2b2da8e2f24cd90e3ca894dd48e68.jpeg

Mooi :+1:

21 likes

Hij is echt heel mooi geworden @HanDavinci. Was al heel benieuwd toen ik de foto’s van de dial voorbij zag komen.
Die 1545 krijgt nu zeker een mooi plekje in de kast?

1 like

Af, hij is gewoon af! Prachtig!

1 like

Wanneer komt jouw hobby-topic @vierport??

2 likes

Een (nog meer) bijzondere verschijning zo! Van harte Hanneman! :+1:

1 like