Geslaagde mod en een erg leuk artikel om te lezen! Die Invicta’s lenen zich best goed om te modden, heb zelf al twee 8926ob en een 8927 onder handen genomen
Goed verhaal en geslaagd uitgevoerd.
Ik heb er van genoten.
De originele band vind ik er ook goed bij staan.
Dat is waar de meningen zachtjes uiteen glijden, in de nacht, om elkander nooit weder te zien.
Die two-tone band is zo Multilul. Ik ben je naam effe kwijt, maar, eh, dat ken gewoon niet, weet je.
wat je met geduld en handigheid allemaal niet kan modden. Chapeau!
Lekker bezig ! Top man
Ik vind hem geslaagd! Niet meteen om in mijn kistje te leggen, maar vind het idee super gaaf. Leuk geschreven en dat je het met ons deelt op deze manier.
Met plezier gelezen knap van je dat je zoveel geduld kan opbrengen, resultaat mag er ook zijn .
Goed man! Leuke vogels ook.
Dat geduld opbrengen heeft me nog wel wat moeite gekost hoor…
Chapeau, erg leuk om te zien!
Leuk om te lezen, mooi resultaat ondanks alle tegenslagen.
Respect!
Superleuk verhaal en met veel humor geschreven. Ik beneid je geduld. Als ik aan een soortgelijk project begonnen was en het lukte niet het alles al vernield en kapot in de vuilbak gelegen
Ik hou daar wel van: niet opgeven!
Knap gedaan, ik doe het je niet na met mijn groffe motoriek cq gebrek aan fijne motoriek.
Ach, het heet een Invicta, maar is gewoon een Amerikaanse kloon van een Zwitsers product uit een Chinese fabriek met Japans Seiko uurwerk en nu is het meer een Seiko geworden door de wijzerplaat, maar hemeltje nog aan toe, wat een gehobby!
Alle respect voor je doorzettingsvermogen!
Hahahaha! Genieten hoor dit topic!
Heel tof project
Spanningsopbouw was sowieso al aanwezig aangezien er vaak hele vage en obscure posts van jou in de markt te vinden zijn
Ik maar denken wat moet ie er mee, maar nu valt alles op zn plaats haha.
Top, meer van dit!
En het eindresultaat heb ik heel weinig mee, maar wat doet dat er nou toe hè
Mooi verhaal over een prachtige klus. Chapeau!
Ik snap dat gevoel wel. Waarom denk je dat er aan de binnenkant van mijn badkamerdeur een ingelijste poster hangt? Na mijn 25ste ben ik wel iets rustiger geworden, en neem ik wat meer de tijd om goed over een uitwerking van een plan na te denken
Ik vroeg me eergisteren nog af of mensen dat zouden denken .
En dat je er weinig mee hebt, smaak is persoonlijk natuurlijk. Nu heb ik hem in ieder geval met plezier om .
Leuk project. Respect!!