Gaaf Han. Zoals ze zo zijn ook. Met passie gezocht, verworven en aangepast. Helemaal fijn.
Neden böyle konuşuyorsun bana lan ?
Erg mooi Han!!!
Wat goed dat jij jouw Rolex-doelen hebt behaald.
نذهب بعيدا عن الموضوع.
Arabça anlamıyorum
Er staat, we gaan off-topic. Stop it.
Te joe moffo njang pepre joe gogo sa sabi, bradda
Mooie combi zo, die Day-Date naast de Datejust. Over smaak valt niet te twisten, ik zie dat volwassene van de presi niet zo tov de jubilee. Vind een jubi ook klassiek. Maar allebei mooi. Een mooie zwarte alligator erbij nog, dan kan je alle kanten op.
Helemaal stijltje. Geniet ervan Han
Mooi man!
Geweldig om te zien dat iemand zo blij kan zijn met fout goud
Draag ze in gezondheid Han👍🏻
Heel mooi klokje Han!
Maar de president
Ik vind die DD gewoon heel mooi zo! En niemand anders heeft dezelfde - da’s ook cool.
Ik maak van de gelegenheid gebruik om twee keer te reageren in dit topic van onze Han.
De configuratie zoals je hem nu uiteindelijk voor elkaar hebt is wat je erg graag wilde. Het is een absolute beauty! Ik wil je er graag heel erg veel plezier en succes mee wensen; geniet ervan kerel en naar ik hoop heel veel jaren in goede gezondheid!
Die day date is top. Ik kijk er vaak naar maar iets houd me tegen om de stap naar goud te maken. Een mix van imago, bekrompen geest, invloed van buitenaf enzovoort.
Toch spreek ik met mezelf af dat er een gouden day date zal komen! Eerlijkheidshalve wel te vermelden dat het naar alle waarschijnlijkheid witgoud zal worden. Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit dus wie weet.
Het moet een exemplaar zijn met plexi en bij voorkeur uit mijn geboortejaar. Dit betekend wel focus en tijdens de reis mezelf niet meer laten afleiden door allerlei anders lekkers.
Nu tevreden zijn met mijn drie mooie horloges en werken naar de vierde , de day date! De journey is toch vaak leuker dan de bestemming dus genieten de komende tijd.
Jij heel veel plezier met jouw 1803 want zover ik kan beoordelen heb je een top exemplaar!
Han proficiat met deze combi.
Altijd mooi om te lezen als iemand zijn volgt
(Maar persoonlijk vind ik de president band mooier, minder druk, maar wat kan jou dat schelen.)
Lekker Han, aangepast naar de diva status ûh ik bedoel #stijltje …goed gedaan!
Ik vind de ‘linnen’ plaat erg goed passen, qua band had ik hem gelaten zoals 'ie kwam. Ik heb helemaal niks met die drukke jubileebanden. Maar da’s allemaal smaak en jij bent er supergelukkig mee, dat is waar het om gaat! Geniet ervan en veel draagplezier.
Gevolg van je NA, het hele forum ligt weer plat! Elite? Welnee…
Lekker hoor; allebei, en is goed om de datejust niet als minder te waarderen dan de day-date, je was daar tenslotte zeer content mee.