Chapeau! Heerlijk om te lezen als zaken uiteindelijk samen komen en dat het dan klopt! Waar voor vele hier de “hobby” bestaat uit het naar de winkel lopen en een horloge kopen, zie ik bij jou inderdaad een masterplan.
Geniet ervan kerel.
Recent nog.
Hij blijft gaaf, maar te groot voor mij.
Ik neig nu eerder naar een Tank of Reverso Duoface. Of toch een smooth bezel gouden DJ erbij .
Dankjewel Harry!
Ik wil je best helpen met de speurtocht Ed. Ik heb nu zelf even geen speurtocht meer en de hunt is leuk.
Ben. Ik ga bijvoorbeeld niet stappen met een Day-Date om, maar de DJ is in elke situatie een winnaar
Camera iets verder weghouden en hij past.
Nice, leuk geschreven! Je enthousiasme is leuk man, geniet ervan. Om mijn reactie overzichtelijk te houden, even wat punten op een rij:
- Je DJ oogt mooier met de champagne dial;
- Je DD oogt mooier op de jubilee;
- geweldige verzameling;
- kutmuziek.
Dat vind ik nou een mooie manier om te zeggen dat het totaal niet mijn stylo is, G.
Maar wel een tof topic en ik wens je er veel draagplezier van!
Je begrijpt dat ik Miami Vice muziek toepasselijk vond
Mooi man
Ik neig er ook een beetje naar om de DJ mooier te vinden met de champagne dial.
Hoewel de de blauwe ook geweldig staat.
Veel plezier met dit geweldige duo.
Prachtig, en qua laatste opmerking over een jlc reverso: gewoon doen en dan in een kleinere maat, net als een zekere amerikaanse bokser destijds…
Mooi voor de gelegenheden waar een 2 tone of solid gold rolex wat teveel in het oog speelt
#geil!
[quote=“HanDavinci, post:42, topic:208588”]
Ik wil je best helpen met de speurtocht Ed. Ik heb nu zelf even geen speurtocht meer en de hunt is leuk.
Als het zover is dan meld ik me! Nu eerst ff sparen😔
Echt een super vet horloge zo! Ik ben normaal niet zo van het goud maar in deze combi met linen dial () en jubilee heb je mij toch wel over de streep getrokken. Veel draagplezier!
Het verhaal
De horloges
PERFECT !!
Gast…
Tl;dr
Ach, het is een vrije dag, ik doe gewoon een @Drebin, ik trek gewoon een Abt 12 open om half vier. Heerlijk.
Goeiedaghap, wat een knaller Han! Die linnen plaat maakt het echt af. Presidential heeft mijn voorkeur, maar aangezien jij zo lekker jezelf bent moet het natuurlijk ook allemaal even anders dan anders.
Geniet er van ouwe!
Ik zou de president nooit hebben ingewisseld nee. De DD in geelgoud kan ik absoluut wel waarderen, hoor. Ik doel gewoon op dat iemand kan denken ‘ja dit is het’ terwijl ik het precies tegenovergesteld zie tov van de president!
Prachtig verhaal Han, en die DJ naar de blauwe dial is echt fantastisch! Meer woorden hoef ik daar niet aan te besteden.
Wat een mooie toch verassende diversiteit heb je zo bijelkaar, had ik niet verwacht van een DD en een DJ maar zo op de foto’s complimenteren ze elkaar echt.
In 1 woord top!
Geniet ervan, al ga ik het wel missen hoor om jouw zoektochten mee te mogen beleven zo op dit forum!
Mooi man! Veel draagplezier maar geloof wel dat dat gaat lukken!
Werkelijk schitterend duo! En eens wat anders dan dat eeuwige staal. Heel erg mooi. Geniet ervan!!
Die Datejust valt niets over te zeggen. Die ziet er gewoon mooi uit.
Die DD, tja, dat gouden kleurtje in niets mis mee maar die dial is gewoon niets. Daar hoort gewoon een blauwe dial in en dan eentje die die rare dagaanduiding bedekt. Dan het liefst nog een gladde bezel erop en een gouden oyster-band met polishes centre links.
Leuk opstel Han, ik geef het een 7.
Bijkomend voordeel is dat je die presidentband nog kunt verkopen en van de opbrengst een wereldreis kunt maken op zoek naar de aller-aller-allerlelijkste NATO ooit.