Haha. Vooruit plannen. Machtig mooi Han
Daar heb ik de verkoop van die band niet voor nodig, dat trek ik nog wel uit een holle kies. Maar lief van je⦠denk ik
Ja dat was lief bedoeld, zoals altijd. Lijkt me oprecht een mooi doel in het leven om alle terpen, paaldorpen, favelaās en rijstvelden af te struinen naar de lelijkste Nato ter wereld.
Waanzinnig mooi. Ik zou er gelijk 1 omslingeren en een fout Surinaams feest opzoekenā¦
Ik vind het verslag leuk.
De DD wat minder , maarā¦
Dus sluit ik af met: āheel veel plezier ermeeā
Mooi Han De DJ band op de DD snap ik niet helemaal maar het is anders , dat wel
Helemaal
Gaaf man, proficiat! En lekker je eigen ding doen altijd +1
Dit kan geen toeval zijn. Dit is een teken van boven.
Hup Han, winkelen maar.
Nu doe je net alsof ik om half 4 begin met zuipenā¦
ik begin eerder
Phhffff. Wat een lelijk ding zegā:rofl:
Hoi Attie! Ik heb het echt even geprobeerd, maar het lukt me niet om iets aan te trekken van je woorden met een gouden Rolex om de pols.
Een beetje zoals ik ook geen geld geef aan mensen geef die de daklozenkrant verkopen bij mijn supermarkt, maar wel altijd even hoi zeg. Zo ben ik.
De fotoās zijn erg mooi. Daar laat ik het bij.
Je enthousiasme maakt zelfs een Baunat mooi! En leuk om de āreisā zo op het forum zo te hebben mogen volgen!
Daarnaast is de DD natuurlijk fantastisch. . Maar wetende hoeveel moeite je er voor gedaan hebt en geen consessies nog net wat mooier.
Pfff wat een klatser. Die dial icm met het goud
Even een domme vraag als nieuwe HF lid? steken de lugs niet te ver uit op de jublee
Bij president niet
Hahaha⦠Ik like dit omdat ik weet wat het met je doet en voor het verhaal. Mooi man. Gewoon leuk om te zien. Ook linnen wijzerplaten zijn fantastisch. I approve. Ik hoop dat je er veel coole dingen mee gaat beleven.
Maar dat ik geelgouden horloges echt tyfuslelijk blijf vinden kan ik niet verhullen. Niet mijn stijltje dus.
Komt een beetje hakerig over, waarom maakt Rolex die niet passend dan?
Zou je toch verwachten voor zo een duur horloge? Wat mix&match universele aansluiting met kast betreft.