Helemaal Knettâh
Huts a niffauw. Lekker shinen met die Roley om de wrist.
Dit las als een spannende beeldroman! Gefeliciteerd, en ik ben zeer benieuwd naar de onyx plaat!
Ziet er goed uit Handastijltje! Je hebt een eindbaas gecreëerd.
We hebben het hier over een 40+ jaar oud horloge hè. En afgezien daarvan durf ik niet met zekerheid te zeggen dat de Day-Date ooit geleverd is op de jubilee.
Ik durf wel met zekerheid te zeggen dat het cool staat.
Waarom zouden ze die lugs ook passend maken? De pastelkleurige blazer van Sonny was ook veel te groot, maar toch ontzettend cool destijds!
Han, gefeliciteerd met je DD.
Prachtig!!
Prachtig verhaal over je zoektocht met een prachtig resultaat!
Van harte en ik zou je er geweldig veel plezier mee wensen, maar dat is niet nodig want dat heb je volgens mij al!
ZEKER!
Inderdaad
Zoals Harrie Jekkers het zo mooi kan verwoorden “Dat is gelul van een dronken aardbei”
Je smaak ontwikkelt zich en zal zich blijven ontwikkelen, of je nou 19, 29, 39 of 49 bent.
Dus wie weet ben je zoals de rest van de massa die nu Rolex fluted bezels geweldig vindt ze over een paar jaar helemaal zat net zoals we ze in 2008 ook niet hip vonden…
Ik heb eens een stuk daar over gelezen . In het begin der tijden als je een zeer goede klant of belangrijk iemand was kon je er wel 1 bestellen op jubilee
De jubilee is ook nog voor mij de mooiste band
Dus deze combi is erg mooi
Maar dat geel Goud is niet aan mij besteed . Zou ook wel een witgouden jubilee willen maar dat is niet te doen
Ik krijg die melk van de boer
Ik wil die Maaike de Boer
Ik krijg je meid van de vloer
Maar ik ben nog steeds op de loer
Da’s next level poetry baby.
Man man man wat slecht.
tja het zijn ook domme jongens he
Maar ze rijden wel in een Benz jonge.
Die zijn wel geleverd vroeger, en die sloten beter aan op de lugs. Ik had zelf denk ik verder gezocht voor een dergelijk exemplaar. Overigens zou ik zelf de voorkeur geven aan een band met massieve middenschakels.
Jij als opper modder regelt dat toch zo met een beetje schilderstape en een Dremel?
Misschien toch nog een kleine suggestie in het kader van
Mix & Match :
Dit is natuurlijk alleen de Rechter Arm.
Mét horloge.
Is het misschien mogelijk om de lugs van de kast op maat te maken voor een mooier aansluiting voor dit mooie 40+ jaar horloge, wat modificatie betreft op jublee? Of is dat vloeken in de kerk!
Of je kan de lug aansluiting van president op jublee aanpassen op kast, kan toch
Ben gewoon benieuwd ?