Ik moet het met een gouden trui doen, maar de combi met linnen is zeker goud!
Geniet van je mooie set en op naar de volgende hunt
Ik moet het met een gouden trui doen, maar de combi met linnen is zeker goud!
Geniet van je mooie set en op naar de volgende hunt
Helemaal top Han. Echt een prachtig duošš¼ Maar er komt toch nog wel een āsmikkelbipsā dagschijf in neem ik aan? Gewoon omdatā¦
Mooooooi zeg, tjonge jonge. Elke keer als een President zich laat zien staat de wereld toch even stil. Het is gewoon another league. Heel gaaf. Ik had hem op de Presidentband gehouden, liever nog helemaal vol gas en voor Bark finish gaan. Maarja the heart want what the heart wants. Jubilee voor jou.
Die linen swap snap ik helemaal. Zo netjes!
Ik zou een Hollandse datumschijf scoren.
Veel draagplezier!
Doe mij die blauwe maar, en dan in 42mm.
Nee baasje , loop maar te fucken met je hoor . +1 voor deze.
Heeel erg mooi Han !
ENJOY !
En val niet te veel in het zwarte gatā¦
Heel
Erg
Vet
Enjoy!
Of je houdt de goed aansluitende president er op. Want lugs afzagen gaat mij te ver, en ome @HanDavinci waarschijnlijk ook.
Mooi horloge, goed antwoord aan een krantenverkoper. en ben blij dat er saffier op zit, want Mei is plastiek vrij
Holy shit.
Ik vind dit horloge oprecht gaaf!
Klasse, zoān Day-Date met lichte dial. Ik heb de mijne voor de Toppers op een speedy bracelet:
Geintje hoor, je hebt een prachtige collectie!
Mooi verhaal en twee mooie Rowlecksā
Congrats Han
Prachtig verhaal om te lezen. Super vermakelijk. Wat een zoektocht is het ook. Gefeliciteerd!!!
He Fate geveilde lugs i.c.m. jublee voor deze mix&match rolex is toch mooi voor de smikkelbips lug/jublee mod? Lekker rond etc. kan toch? of gaat HanDavinci weer verkopen ofzo!
Zie het als een mooie vrouw i.c.m. mooie ronde bibs zonder plooien en deuken na een plastische chirurgie ingreep op leeftijd
Dus dat moet voor deze ook kunnen?
Tot Giovedi
Van harte @HanDavinci! The best combo in passion.
Prachtige set en gelukkig dat je een jubje op de dd lekker vind. Tenminste iemandā¦
Nee zonder dollen prachtige combo.
Geniet van elk moment en vergeet inderdaad niet om af de dj te dragen
Han, verdomme man. Je zoektocht is voorlopig tot een mooi einde gekomen. Wacht nou even een maandje voor je het volgende gezocht topic opent.
Het gevoel dat je krijgt bij een horloge bepaald of je gelukkig bent met hoe een horloge er uitziet of om je pols voelt. Als het goed voelt dan is het goed.
Ik verwacht echter dat je over niet al te lange tijd gaat jagen op een onyx dial omdat je dat het einde vindt en terecht overigens.
Geniet er van kerel! life is too short not to live it your way.
Leuk verhaal Han, geniet van je prachtige duo!
Dat heet tegenwoordig een Merrie
Kijke je tank?