You nailed it
Geniet ervan Han!
Ik vind de President bracelet ook wel cool, maar een Jubilee met verborgen sluiting is toch wel lekker!
Tja, ik zou van een dergelijk merk verwachten dat ze een passend en mooi aansluitend end linkje zouden kunnen produceren. Ergerlijk genoeg draagt iedereen die dingen op metaal en word ik dus dagelijks geconfronteerd met horloges die me aan het Joodse kerkhof in Praag doen denken.
Nogmaals, aan de lugs of kast vijlen is idioterie.
Die end links zijn stukken gevouwen blik, en ik snap niet dat er niet meer Rolex bezitters naar een fatsoenlijke goudsmit gaan om gewoon solide, passende exemplaren te laten maken.
Dat is gewoon de charme. Als je het portier van een Mercedes E klasse uit de jaren zestig dicht gooit, sluit die ook niet helemaal en rammelt wat. Imperfecties geven karakter. Net als bij ons.
Deze charmante mercedes heeft een stel deuren van een jaren 80 taxi gekregen. Past dat ook in je metafoor?
Ik spreek je over een paar jaar weer. Hoe ouder je wordt hoe groter de kans dat je beseft dat sluipende imperfecties lelijk, hinderlijk en in ultimo dodelijk zijn.
Dat vind ik flauw. Gouden Roleys worden heus niet alleen door taxichauffeurs gedragen.
Wat een prachtig verhaal heb jij ervan gemaakt Han!
Ik vind het gaaf dat jij je hart volgt en buiten de gebaande paden durft te gaan om jouw wens te vervullen. Het resultaat is dan ook uitermate geslaagd moet ik dan ook eerlijkheidshalve bekennen. Of de massa nu vindt dat het een no go is om er een jubilee op te zetten is niet relevant. Als jij er maar content mee bent…
Echter dat dit het eindstation is geloof ik niet en we zullen binnen een paar weken wel weer op de hoogte gesteld worden van jouw nieuwe zoektocht.
In ieder geval gefeliciteerd en vergeet niet te genieten.
Genoten van de zoektocht en een mooi NA topic!
Lees nu over je plannen voor een derde Rolex, wellicht een mooie Grand Seiko ook een optie?
Dude, van harte. Ben blij voor je.
Zat nog wel even te denken. Heb jij als modderaar nu ook zelf die dial erin geklust?
Bij de weg, Ik zie jou ook wel met zo’n Onyx geval aan de slag gaan. Maar dan moet misschien wel de President er weer op?
Gefeliciteerd Han, ik weet hoe mooi hij is, en toen was ie nog niets eens ‘af’. Heerlijk ding, helemaal Han.
Super Han…wat een yummy duo. Op naar nr 3…
Na het gewauwel van @Fate_Amenable_To_Change komen ze mij even helemaal de keel uit. Ik wil de associatie niet.
Maar heel af en toe zit ik met een schuin oog naar de SBGJ001 te kijken.
Haha nee, lekker naar Movements gebracht in Hengelo.
Rolex lego, leuk spelletje…
Onder die blazer droeg Sonny ook nog eens schaamteloos korte mouw overhemden…
En geen broekriem. Conclusie, er is geen moraal meer in deze wereld !
Uiteindelijk wil je een Seiko
Prachtig, blauw en linnen, maar het zilver en champagne vond ik ook al erg mooi! Wat goed dat je jouw horloge ideaal hebt kunnen verwezenlijken. Veel plezier met dit geweldige duo!
Prachtig stel Han.
Heel veel plezier van dit duo!
Mooi duo. En of anderen nu wat van die president vinden lekker belangrijk. Jij draagt hem en moet hem mooi vinden toch?
Stijltje hoor
https://youtu.be/Nl7g-8Qgis8