NH36!
Om de stift te ontgrendelen! Het uurwerk gaat er aan de voorkant in, anders krijg je hem er nooit meer uit natuurlijk.
NH36!
Om de stift te ontgrendelen! Het uurwerk gaat er aan de voorkant in, anders krijg je hem er nooit meer uit natuurlijk.
Ik vind het leuk dat je weer aan het modden bent, voelt een beetje als een artiest die terug naar zijn roots gaat. Eindresultaat is super
Weer wat geleerd!
Nogmaals keurig werk hoor
En natuurlijk een prima uurwerkje.
Hebben alle monoblocks dat? Inclusief de originele MM300?
Deze kast heeft een handleiding. Letterlijk
Ik vermoed dat je de stift bij het 8L35 uurwerk van de voorkant wel kan ontgrendelen. Maar bij de meest gebruikte uurwerkjes voor mods niet.
Echt hele mooie mod! Hoe zit het met de waterdichtheid?
Ik heb zelf geen druktester, maar zal hem maandag bij Movements eens in de buis hangen. De kast hoort met gemak 300m te halen.
Nice post! Uiteraard is de mod ook tof!
Cool! Ik wil ook een Han mod maar wel max 39 mm
Erg gaaf gedaan Han, respect!
Wordt er weer hebberig van.
Potverdrie dat is goed gelukt… Je hebt er iets heel moois en begerenswaardigs van gemaakt. Chapeau!
En een hele goede ook! Dat maakt het wel een stuk prettiger werken.
Zoiets heeft mijn Seiko 3823 ook. Daar zit een klein oogje aan de zijkant van de wijzerplaat dat je in gemonteerde toestand natuurlijk niet ziet, maar waarmee je de stift ontgrendelt. Die heeft dan weer een batterij klepje in zijn monoblok kast.
Nice, mooie creatie mijnheer.
Ziet er gelikt uit.
Past die bezel insert ook op de mod van Bas?
Wel gaaf voor die jongen die lume show.
Leuk om het hele proces te zien. Cool eindresultaat ook!
Yes. Te koop bij LBCI.
Cool!
Leuk verslag! Gaaf dat je het hele proces hebt vastgelegd, dank daarvoor!
En het eindresultaat is schitterend.
Chapeau!
Mooi verslag! Het begint hier ook te jeuken om zelf eens een horloge samen te steken! Zij er ergens goeie tutorials?
Prachtige foto’s, mooi verslag, veel plezier met deze mooie duikmod.!