HanDavinci's nomen est omen "Reverse Brakke Shark SKX" & "Subzero SKX029"

Ik mis toch een bil partij hier…

7 likes

Ik bedoel Ide en Han en hun mooi vriendschap. Bij die twee meisjes hier boven voelden ze elkaar feilloos aan; Ide ging, vanuit zijn natuurlijke voorkeur en een stukje wederzijds respect, voor het meisje links en Han heeft graag wat meer om vast te houden maar houdt ook rekening met zijn maat. En dat vind ik mooi om te zien, zo’n echte respectvolle vriendschap.

Voordat ik mevrouw Eayden leerde kennen, had ik zelf helaas niet van zulke goede vrienden. Dan koos ik bij onderstaande foto bijvoorbeeld voor het meisje rechts. Maar dan gingen mijn zogenaamde “vrienden” ook ineens voor datzelfde meisje. Echt heel vaak gebeurd met die egoïstische gasten. Je zult begrijpen; ik heb inmiddels ook geen contact meer met die lutsers!

7 likes

Prachtige mod’s weer, en het leest weer heerlijk weg zo op de zondagochtend. Top gedaan!

Een keuze maken is lastig maar die Subzero SKX is echt gaaf :heart_eyes:

1 like

De Brakke Shark! Het lijkt een crossover tussen een sportieve Seiko en een meer high end horloge, erg mooi en zo zouden ze ‘m uit kunnen brengen. Klasse. En mooie foto’s ook.

1 like

Lekker topic weer hoor! De Sabina mod, alhans, de SKX versies zijn om van te smullen! Erg knap gedaan, en met een datumpuist erop waren deze in mijn visie perfect geweest. Helaas doet een Turtle mij niet zoveel, en ook Seiko’s met een Prospex logo zijn voor mij een no-go. En toch…vakwerk!

1 like

Nou, leuk dat je het zegt. Een aansluitend saffier voor de sloped inserts is er alleen double domed. Na wat correspondentie met Alex van Crystal Times worden er nu samples gemaakt van dik plat saffier, aansluitend voor de sloped inserts. Dan ga ik zeker op mijn eigen Subzero een datumloep plakken met uv lijm :sunglasses:

Dus euhh… in the making!

Maar deze van @Logie vind ik ook top:

7 likes

Walter is goed opgeknapt op die foto :ok_hand:t2:

2 likes

Nog wel contact met die linker?

2 likes

Jazeker! De rechtse is sinds een paar jaar mevrouw Eayden. En haar vriendin Debby (de linker dus) komt nog regelmatig bij ons over de vloer. Echt een hele lieve meid!

3 likes

De Reverse Brakke Shark en de witte Turtle zijn prachtig :eyes:

1 like

Euhm, vind ik hier wat van? Maar natuurlijk! :slight_smile:

Ik vind de Reverse Brakke Shark SKX schitterend, de klasse druipt er in zijn eenvoud vanaf. Alleen kan deze niet op tegen de wijzerplaat van de SPB029. Die wave-dial is een huzarenstukje! Welke van de drie heeft dan mijn voorkeur? Hetgeen waar ik mij destijds het meeste zorgen over maakte was de standaard zwarte chapter ring van de SRP777. Achteraf vind ik deze chapter ring noodzakelijk voor de balans in deze mod. Daarnaast is het een origineel seiko onderdeel, een extra pluspunt in mijn ogen. @HanDavinci sorry, jouw SKX Subzero valt voor mij af als favoriet (blijft natuurlijk wel een geweldige klok!). Welke geniet dan mijn voorkeur de SKX van @Logie of mijn eigen Turtle? Hoe graag ik ook hierop een antwoord wil dichten, het lukt me niet. Beide zou ik naast elkaar moeten zien. Voor nu zou ik alleen geheel on-objectief kunnen stellen, de Turtle is unieker en ook nog eens in mijn bezit en daardoor mijn ‘voorlopige’ favoriet.

BTW, @Logie gefeliciteerd met deze fantastische mod!

4 likes

Ach. Daar hebben sommige leden niets op tegen. Heb ik me laten vertellen, natuurlijk. :innocent:

Absence of evidence is not evidence of absence.

Erg mooie mod geworden. Ik ben normaliter niet van de mods, maar deze is wel erg geslaagd. Ook omdat ie best wel discreet is. Goede band, ook. :slight_smile:

Vaseline? Ik wist niet dat je besneden was?

Ik ben afgestompt, dat blad doet het niet meer. In dier voege.

Nee dank u. Pr0n staat gewoon op het interwebz.

De eerste SKX. Deze kleurstelling doet het het best met die bezel. Turtle cases zijn het beste aan schildpadden te laten.

2 likes

Masha danki

1 like

Nondeju, vind die laatste wel gaaf!

Ik ben normaliter tegen het veranderen van een origineel ontwerp, maar als je het dan toch moet doen, doe het dan inderdaad goed!

3 likes

Ik kan geen keuze maken. Ik vind ze beide retegaaf. :thumbsup:. Top weer Han!

2 likes

Bandje laten maken via @H47 en ook een jubilee via @Logie aangeschaft.
Zegt u het maar :slight_smile:

2 likes

Jubilee slaat als een lul op een weduwnaar. Wie heeft die end-links ontworpen op deze kast?

Het leder is mooi. Erg mooi.

1 like

Ik vind het leer echt verschrikkelijk. Bij de volgende mod laat ik de nieuwe eigenaar eerst een clausule ondertekenen dat er alleen staal op mag.

Die jubilee staat top :ok_hand:

5 likes

goed idee !

2 likes

Ja hè? Ik heb nu een kennis die er zeer bedreven in is… :upside_down_face:

2 likes