Wat een gave plaat!
Ben er nog niet aan uit wat ik van de NATO moet denken
Wat een gave plaat!
Ben er nog niet aan uit wat ik van de NATO moet denken
Haha
Denk dat je dat erbij moet nemen. Bepaalde tijden zijn wat moeilijker. Zeker met wat drank op.
Ach man, ik ben er stil van. Wat een schoonheid, het horloge dan hĆØ.
Ziet er echt heel goed/strak uit. Veel succes met de zoektocht naar een Lapis Goed om weer vooruit te kijken
Met diamantjes. Zonder is er eentje voor bijna de helft.
Ik zou hem alleen wel halen i.p.v. op kopen drukken
Keerl! Wat een klatser! Ontzettend mooi!
Heel veel draagplezierā:clap:
Van harte Han, veel draagplezier toegewenst met deze bijzonder fraaie aanwinst.
Mooi hoor Han, maar weet je zeker dat je niet een Twentse prinses bent�
Wat een drukte hier⦠pardon, mag ik even langs. Pardon, even aan de kant aub, sorry, excuus, aan de kant aub⦠Ik wil 'm ook even feliciteren. Pardon, aan de kant
ā¦
Han van harte kerel, wat een kanon.
Gr. Roel
Uiteraard. Ik denk dat ik deze even non-stop ga dragen.
Hahaha nou ehhā¦
@Fate_Amenable_To_Change had gelijk. De niet-Onyx dragers komen maar op tijd zodat ik het niet hoef te doen.
Nee, niet zeker
Dankjewel Roel.
Van harte met je aanwinst mooi die zwarte wijzerplaat met dat goud contrast van de kast en wijzers
Allereerst feliciteer ik je met deze aanwinst. Maar mag ik zeggen dat wanneer de onyx geen datum en loepje zou hebben, de symmetrie beter zou zijn? Nog mooier misschien.
Echt heel mooi Han, dit is toch wel echt een eindbazen klok hoor
Van harte.
Boeit het überhaupt een fuck hoe laat het is als je hier naar kijkt
Bij een Day-Date of een Datejust? Nee.
Dan is een Movado meer jouw ding denk ik.
Absoluut niet.
Ik vind hem foeilelijk Han, maar ik vind het ook geweldig dat je een goede te pakken hebt na een mooie zoektocht. Gefeliciteerd ermee, het is je van harte gegund uiteraard.
Tom! Haha ik kan het van je hebben en ik had niet anders verwacht. Toch bedankt!
Zeg, ik heb je stijladvies nodig. Ik heb hier nog een handgemaakte gladde groene croco band. Zou dat stijlvol zijn op de zwarte plaat of zou het uitstralen dat een ongepolijste diamant iets gepolijster over wil komen?
Ik zal hem er straks eens opzetten.
Ik wacht met spanning af. Ik zou het zonder plaatje niet durven zeggen hoor.
Ik weet dat. En ik weet ook dat je er, zeer terecht, niet om maalt. To each his own en deze past jou natuurlijk perfect. Oprecht gaaf dat je hem hebt opgeduikeld. Rolex heeft ook echte liefhebbers zie je maar weer.