HanDavinci's Onyx Day-Date 18038

:point_down:t3: (Aanklikken voor topic ambiance) :point_down:t2:

HIJ IS ER EINDELIJK!

De MOTHER-FUCK-ING ONYX DAY-DATE.

Godsamme, ik heb er zo lang dagelijks actief naar gezocht, ik heb contact gehad met vrijwel elke wijzerplaat handelaar en ik kan gerust zeggen dat mensen wereldwijd in Horlogeland wel wisten dat ik op zoek was naar een Onyx. Out of the blue stuurde @Amsterdamvintagewatches mij een berichtje dat hij een per-fec-te 18038 Onyx onderweg had.

Nou, hij heeft geen woord gelogen en de deal was binnen twee minuten gemaakt. Net terug van Rolex met een frisse service, de president is nagenoeg rekloos, de kast is opnieuw opgemaakt en ik heb twee jaar garantie op het uurwerk.

Pwoah, toen Jasper mij gisteren de service pouch voorlegde en ik hem eruit trok heb ik geschreeuwd. En gevloekt. En weer geschreeuwd. Ik had bijna de tranen in de ogen staan. De voldoening van eindelijk…eindelijk…eindelijk gewoon precies die ene vintage krijgen in de staat zoals je hem wil is geweldig. Ik vond het intens.

Ik heb de 1803 ingeruild, een klein bedrag erbij gedaan en ik liep als een koning het pand uit. :crown:

Jasper trok gisteren nog een cadeautje achter de toonbank weg:

What the f…

Een ingelijste orginele advertentie van één van de vroegere 1803’s. Hij weet hoe gek ik ben op de Day-Dates en ik vind het mega cool. Een leuk extraatje. :gift:

Afijn, genoeg gekletst, tijd voor foto’s.

KLABATS!

Geen grapjes maken over mijn rugtas. Ik vind hem cool. :rose:

Ja. Dit siert deze Twentse prins wel, al zeg ik het zelf. :nail_care:t2:

Ben ik nu klaar? Ik wil graag zeggen van wel, maar tuurlijk niet. Ik ben 30 en ik houd van horloges. Maar welke uitstapjes ik ook wil maken, ik draai bewust/onbewust altijd terug naar twee modellen. De Datejust en de Day-Date.

Ik denk dat ik binnenkort even ga zoeken naar een diamanten bezel voor de 18038. Nieteens omdat ik het mooier vind dan een fluted, maar ik heb het nog nooit gehad en ik wil het een keer gehad hebben. Zo simpel is het. :sunglasses:

En daarna? Het enige horloge dat bij mij een Onyx Day-Date kan verslaan is een Lapis Lazuli Day-Date. Dus wie weet wat de toekomst brengt. Ik wil eigenlijk ook wel een Lapis DD bezitten in de toekomst.

Bedankt voor het lezen en ik sluit weer af met een retorische vraag.

STIJLTJE ONNIEDAH?! WOEHOEEEEEEEEE!

:v:t2:

321 likes

First like/first post.

Hij is a-ma-zing broer, geniet er van

5 likes

Prachtig, geniet ervan.:+1::+1::tumbler_glass:

1 like

Ik zal heel eerlijk zijn…:pensive:

Mooi gaaf exemplaar, die donkere dial zal in het echt vast nog mooier zijn dan op de foto’s. Op de foto’s lijkt het al alsof je erin word gezogen. Maar in het echt zal dat vast echt zo zijn. image
Gefeliciteerd met je aankoop!:+1:t2::blush:

7 likes

index

Mooi man, veel draagplezier!

69 likes

Gaaf, gefeliciteerd!

1 like

Ik ben blij voor je, meid

6 likes

Wat een heerlijke aanwinst. Proficiat, je hebt er lang genoeg naar gezocht! En geniet er nou eens een paar maanden ongegeneerd van, voordat je begint te denken over een lapis.

3 likes

Lekker hoor, gefeliciteerd.

1 like

Geweldig dit :smile: en nu genieten maar !!

1 like

Gaaf, geniet ervan Han! :ok_hand:t2:

1 like

Is dat het? Zitten we hier nou zo lang op te wachten?

Gefeliciteerd ouwe.

2 likes

Geweldig horloge, alleen @SwedishChef heeft een betere muziek keuze.

4 likes

Ik zei in de app al , dit is eindbazen spul!

Wat een geweldenaar , heeel veel draag plezier gewenst!

1 like

Lekker dik man!

En heeeeerlijke muziek als mood-tune :v:

1 like

Wauuuw! Super mooi zeg. Geniet ervan!

Ennuh lapis dj voor erbij geen mooi doel?!

(Ben benieuwd hoe veel mensen van Hf inmiddels op c24 hebben gezocht op een onyx dd)

3 likes

Gefeliciteerd Han. Pracht horloge en je weet nu ook dat het altijd ongeveer zo en zo laat is.
Lekker geschreven , de joepieness straalt er van af.
Deze topic had ik ff nodig. Bedankt!!!

Veel plezier ervan. Cheers.

3 likes

Fijn om zo enorm blij te zijn met iets wat je heel graag wil hebben.
Geeft vast een heerlijk gevoel.

1 like

Poeh!!! Goed bezig Han, van harte :+1:t2::+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like

Heeul vet! Enjoy sir. Wat een beauty :sunglasses:

1 like