HanDavinci's Onyx Day-Date 18038

Geweldige Onyx Rolex, een prachtig en bijzonder horloge, dat je er maar lang en ten volle van mag genieten!

2 likes

Die wijzerplaat is net zo zwart als het geld van de drugsbaas als eerste eigenaar? :sunglasses::sunglasses: Stijltje hoor!

5 likes

Machtig, nogmaals gefeliciteerd Han!

1 like

Gefeliciteerd! Prachtige wijzerplaat en machtig mooi horloge!

1 like

Congrats wederom

Veel draagplezier

1 like

Fantastisch horloge maar aub wel op de president en niet op dat rare bandje!

Fantastisch om zo’n duidelijk lijn te hebben waar het heen moet. Het goud staat je top. Ik kan er nog niet aan wennen dus hou het gewoon bij staal maar ik vind het een perfecte keuze voor jou!

Enjoy man!

1 like

Wat een bazen horloge! Werkelijk prachtig!

1 like

Hee Han kerel, je bent echt onbetaalbaar ouwe reus! :+1::wink:

Ik had je al gefeliciteerd, maar nu nog even op deze officiƫle plek: Van harte gefeliciteerd met deze beauty van een horloge! :heart_eyes::ok_hand:

Geniet ervan kerel, met volle teugen! En heel veel plezier Ʃn succes met dit bijzondere horloge toegewenst! :sunglasses:

3 likes

Gefeliciteerd! Heel mooi, maar ik geniet ook van je enthousiasme!

Buitengewoon mooi🤩
Veel draagplezier :+1:

Gefeliciteerd man. Onyx DD is echt maffia eindbaas materiaal

1 like

Jaaa zeker wat een stijl!!!

Erg bijzonder, geniet ervan Han :facepunch:

Toen dit type een beetje her en der voorbij begon te komen snapte ik er werkelijk geen drol van… waar is dat mooie?

In een redelijk tempo begon dat om te draaien naar een hele flinke waardering voor dit type plaat.

Dat om draaien bleef doorzetten en JA echt gaaf.
Wat het nou gaaf maakt dat is voor mij niet te omschrijven maar ik snap jou liefde naar dit.
OK in kleine mate want zo groots als jij is uniek.

Nou en dan ineens is ze er om jou pols.
De staat van het horloge maakt het wel af. Magnifiek !

Gefeliciteerd Han met dit kunstwerk , werkelijk prachtig. Echt waar, schitterend .
Uiteraard hulde richting @AmsterdamVintageWatches dat ze deze gevonden hebben en voor jou deze prachtige beleving hebben gecreƫerd .

4 likes

Ziet er badass uit! Gefeliciteerd man. :sunglasses::ok_hand:t3:

Heel mooi man! Geniet ervan :muscle::muscle:

Gefeliciteerd!!! Je ownt hem. Je bent de Onyx. De Rolex vraagt jou hoe laat het is.
:facepunch:t2:

En goed gedaan @AmsterdamVintageWatches je blijft het waarmaken. :v:ļø

7 likes

De reis was lang, het wachten vrijdag nog langer :joy:
Maar je hebt hem! Gefeliciteerd!

2 likes

Wat een ā€˜gouden’ zet, prachtig en zeer mooi en uniek. Succes ermee en veel draagplezier :+1:t2:

1 like

Prachtig Horloge Han, wens je er heel veel plezier mee.

1 like