HanDavinci's Onyx Day-Date 18038

Vet hoor!

Het allermooiste blijven je bewegende voetjes in je start-bericht i.c.m. de theme-song van dit topic :rofl: t klopt nog ook :ok_hand:en dat voor een twentenoar

Overigens prachtige en bijzondere Rolex :ok_hand: goud is normaal niej mun bekskuj teej moar dees is gewohn heul schôn. Meej tranuh in mun ooguh kek ik nog es noar oew filmke :rofl:

1 like

Gefeliciteerd :muscle::+1:

1 like

Staat zeker weten goed hoor imho. :+1:

1 like

Hij zit alweer terug op de pres. Maar dit is een leuke afwisseling.

2 likes

President Han. Misschien een zwart suède band voor 1 dag in de week maar dd hoort eigenlijk gewoon op president :zipper_mouth_face:

2 likes

Ik lees dit topic voor de tweede keer, zo fascinerend. Wat een horloge. Ik vind het altijd raar om iemand te feliciteren met een horloge, maar in dit geval: congrats! :grinning::+1:t2:

1 like

Hij is supermooi, zeker met de zwarte band; haast een Bauhaus Rolex :wink: :ok_hand::ok_hand:

1 like

Haha!

Dankjewel blauwe beer! :large_blue_diamond:

1 like

Hoe vind je deze?Jammer genoeg midsize

3 likes

Die is niet helemaal ‘af fabriek’.

2 likes

scherp.

Sterk vergrote afbeelding van juwelier. Ding is te koop maar oogt versleten en ooit slecht gepolijst. De stenen plaat met diamantjes is het enige mooie.

2 likes

Ik vind die ronde diamanten uurmarkers echt lelijk :grin:

2 likes

In het totaalbeeld vind ik deze markers niet lelijker dan lume-rondjes met een metalen ringetje.
Op deze halfedelsteen zelfs toepasselijker.

alsof hij een rondje betonmolen heeft meegepakt… wat vragen ze er voor?

1 like

Bijna 8 mille

1 like

De prijs-indexen niet hoor.

4 likes

:drum:

Edit: Ik las het verkeerd. Wel orgineel, maar flink naar de mallemoeren.

Kloot’n. Wat moet ik met zo’n vrouwending Willem?

Doe mij dan maar een Lapis pyramide plaat met diamanten markers. Drie keer win voor de prijs van vijf.

3 likes