HanDavinci's Onyx Day-Date 18038

Ik heb alle Rolex gespen achter de schermen verkocht zodat ik hem niet weer op leer kan zetten.

Het is toch niet voor mij.

3 likes

Wel lekker drastisch :slight_smile:

1 like

Rechter lijkt geen origineel glas te hebben.

En dat zie je aan ?

De linker datumpukkel lijkt beter te vergroten dan de rechter, maar dat zou ook net aan de hoek kunnen liggen. Ik durf het niet te zeggen, want geen expert.

1 like

Gefeliciteerd met deze graal. Ik hoop dat je er nog jaren plezier van zult hebben.

1 like

Zag net dat de Onyx in de verkoop is gezet, dus dat wordt ongetwijfeld nog jaren nagenieten :sunglasses:

On to the next one :man_dancing:

2 likes

:joy:

• Rolex Datejust 16013 :white_check_mark:
  • Rolex Day-Date 1803 :white_check_mark:
  • Rolex Day-Date 18038 Onyx :white_check_mark:
  • Rolex Day-Date 19018 Oysterquartz :white_check_mark:
  • Rolex Day-Date 18049 (WG)
  • Rolex Day-Date 18206 (PT) (voor deze stap moet de OQ ook weg).
  • Rolex Day-Date 18038 Lapis (YG)
  • Rolex Day-Date 1803 (RG)
4 likes

Waar staat hij te koop? :slight_smile:

Kan ik hieruit☝🏼 Stellen dat je een lichte voorkeur hebt voor een day-date?

1 like

Eindstand, een dertien-in-een-dozijn submariner om de kloontjes in het submariner only topic te verblijden met een kopie van een kopie.

2 likes

Eigenlijk nog nergens, ik had alleen @Rolopalooza even gevraagd om mijn post in zijn Insta story te droppen met “For sale” erbij. :joy: Ik heb geen haast, want de volgende is nog niet op de radar.

Afijn, aangezien @JPM mijn topic heeft gebumpt kan ik er zo goed nog even wat plaatjes ingooien.

10 likes

Dat zou je haast gaan denken.

1 like

Haha het gaat als een lopend vuurtje :see_no_evil:

Vind hem echt wel gaaf maar denk dat ik dat financieel niet kan behappen. <—— dat is een leugen. Het probleem is dat ik ben getrouwd :joy:

Ooit moet ik ook een YG DD :sunglasses:

2 likes

Da’s een mooi rijtje DD’s op de wishlist Han! Pfoe hé! :+1:

2 likes

Yup. Het idee droomhorloge bestaat niet meer, of ik had hem al.

Deze blijft de rest van mijn leven bij mij. En meer heb ik eigenlijk niet nodig, dus voor de rest…niet te snel toehappen, goed nadenken en lekker een boel verschillende Day-Dates ervaren.

8 likes

Waarschijnlijk is dat hem gewoon inderdaad.

1 like

Potverdorie das toch een topper :sunglasses: Goud en onyx is toch een fijne match moet ik zeggen. Zonde wel dat hij weg gaat, maar je vervolglijstje is ook niet mis natuurlijk!

Jammer dat ik geen plaats meer heb in mijn watchroll…

:lying_face: image

3 likes