HanDavinci's SKX Blue Lago...Smurf. Hoe één foto mijn plannen om heeft gegooid

Prachtig, en een mooi verhaal en een nog mooier eindresultaat.

1 like

Top gedaan. Zowel het verhaal als het resultaat!!

1 like

Zéér veel respect voor je doorzettingsvermogen en mooie verslag, en wat is die mooi geworden man!!! :facepunch:

1 like

Dank, allen. Erg blij met die blauwe kleur, en in de zon is die geweldig!

Mijn beste,

Man man man, wat een gedrevenheid!!
Horloge-passie ‘pur sang’!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op. :first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

2 likes

Mooi werk, Han :+1:

Toch had ik voor een gepolijste chapter ring gekozen, of misschien zelfs de originele blauwe en de 4 gele markers wit gemaakt.

1 like

Bedankt! Nu laat je me wel twijfelen… gelukkig kost zo’n gepolijste $14 bij One Second Closer op ebay. Ik zal hem eens bestellen om te kijken hoe het staat :relieved:.

1 like

Ja, of de geborstelde. In ieder geval staal. De beadblasted aluminum die je nu hebt is te grijs imho.

Je bent in ieder geval lekker bezig de laatste tijd :grin: Op naar het volgend project.

1 like

What has been seen, cannot be unseen. Je hebt gelijk Paul, verdammt :stuck_out_tongue_winking_eye:.

Deze nieuwe komt van DLW, en ik kon alleen kiezen uit staal of goudkleurig. Die van One Second Closer is veel meer staal. Nouja, pakketjes uit Polen zijn zo binnen :smile:

Edit: Gepolijste gekocht, ik hoop dat die er voor het weekend is.

Wat een werk en wat een mooi verslag van je noeste arbeid. Ik vind hem erg mooi geworden. Nu heb ik de Samurai Blue Lagoon gehad en nu een zwarte SKX007j, maar een SKX007j met die blauwe dail zou ook voor mij ook de allermooiste zijn :smiley:

1 like

Geweldig verhaal en prachtig resultaat, Han.
Petje af.
Ben wel benieuwd hoe die eruit ziet bij de bloemkolen. :laughing:

1 like

Bij dit topic sta ik wederom door @HanDavinci met m’n bek vol tanden. Ik kan niets vunzigs eruit krijgen…

Ik kan alleen m’n respect uitspreken!

Heb wel een leuk ideetje J!!! Als je nieuwsgierig bent, stuur me maar even een PB :wink::smirk:

2 likes

Ik ga morgen even langs de Jumbo voor je.

1 like

Nieuwsgierig ben ik altijd, zelfs al zijn het mijn zaken niet :sunglasses:

3 likes

Find me!

Mooi verhaal met een nog veel mooier resultaat, diep respect! :+1:

Ik had je overigens graag tussen de kippetjes en avocado’s willen zien staan met je wristshots… :rofl::rofl::rofl:

1 like

Mooi gedaan, prachtig resultaat :+1:
Maar een ring zonder streepjes…
daar kan ik als mierenneuker niet tegen :wink:

1 like

Haha ik heb wel even tegen het groentemeisje gezegd dat ik een nieuw horloge heb. Ik liep namelijk met arm uitgestrekt voor me uit op zoek naar de juiste shot. Je zal ongetwijfeld gelachen hebben :smile:

3 likes

MAGNIFIEK verhaal én resultaat!!!

1 like

Geweldig gedaan weer!

1 like