Handelaren Horlogemarkt.nl - weg of blijven?

De Handelaren Horlogemarkt.nl, opgezet omdat er wel eens een handelaar op Horlogemarkt.nl postte, is niet erg populair. Het aantal posts was in het begin aardig maar sindsdien is het “Tote Hosen”. Vandaar deze poll (waarvan aan de uitslag geen rechten kunnen worden ontleend):

poll :: Handelaren Horlogemarkt.nl, blijven of weg?

http://poll.qualitysign.nl/view/9729][img]http://poll.qualitysign.nl/imageresult/9729.png[/img

Eventuele opmerkingen svp plaatsen als reactie op dit bericht.

Ik persoonlijk heb er niet zoveel mee.
Kijk er een enkele keer op, maar het zijn voornamelijk modemerken die ik toch niet koop…

Ik kijk er nooit op, maar heb wel gestemd ‘laat maar staan’, dan vervuilt het in ieder geval het verkooptopic niet.

idem, en bovendie levert het wat op hoop ik

van mij mogen ze blijven.
helaas zijn het meestal dames horloges.:frowning:
maar beter op een apart stukje dan weer in het normale topic.B)-

schmeink Schreef:

idem, en bovendie levert het wat op hoop ik

Uh, ja extra werk als ze er af moeten omdat ze verkocht zijn.

Ik denk er sterk over om er advertenties te gaan neerzetten. Gaaat toch gemakkelijker dan op mijn eigen site, en van sommige modellen heb ik er maar 1…

Ik wilde er ook beginnen met het aanbieden van Vintages…

Geef het een jaartje om zichzelf te bewijzen

Robby klinkt goed wat meer herenspul en om eerlijk te zijn had ik jullie eigenlijk al verwacht.:~

Had er nog niet vaak naar gekeken, maar als er meerdere (verschillende) handelaren gaan aanbieden is het misschien toch wel interessant.

De mensen die er niet van houden kunnen gewoon de andere HMP blijven volgen.

En na een jaatr kun je altid nog stoppen.

Doen Rob, ik voel me een beetje eenzaam in die rubriek.

:smiley: ik wacht tot jullie de juiste posten

.

pssssssssst het blijft dus???(tu)

Henrik is er stil van geworden,

Maar mensen duie daar kijken hebben de keus om te kopen bij bekende, of onbekenden.
En misschien als het blijft kun je er een label aanhangen (lekker onpersoonlijk sorry) zoals bij Ebay of een link naar ervaringen

Waarom ook niet, het gaat per slot om het aanbod.
We zijn wijs en mans genoeg om te bepalen of het interessant is of niet.

gr Ron