verbaasd me dat niemand opmerkingen maakt over verkapte verkoop topic…
Ik heb je een PB gestuurd.
gr. Glenn
schmeink Schreef:
verbaasd me dat niemand opmerkingen maakt over
verkapte verkoop topic…
Dat is ook wat mij het eerste te binnen schoot bij het zien van de titel.
Desalniettemin zijn het mooie producten.
thieuster Schreef:
mcfr Schreef:
thieuster Schreef:
Mooi!
Ik heb eerder vanavond al even gezocht, maar
kan
het niet vinden: een paar weken(?) geleden
boodiemand op het verkoopdeel een soort etui aan.
Wellicht kan iemand de advertentie vinden? Er
zat
wel een mooie foto van het etui bij. Wellicht
een
inspiratie.Menno
bedoel je deze?
http://www.horlogeforum.nl/read.php?15,662962Ja, bedankt! Inspirerend, toch!
Menno
'K heb zo één gekocht bij Joost! Wel niet in leder maar in suède. Vind ik net iets ruiger.
gr. Glenn
@Schmeink: Dat verbaasde mij eerlijk gezegd ook al… Maar mijn eerste intentie was ook met die bedoeling. Maar eerlijk gezegd vind ik het leuker om de foedraal in samenwerking te maken met de leden. Zie hieronder.
@Tutti: Zijn magneten slecht voor horloges? Ik ben namelijk mijn hoofd aan het breken over een mooie, maar vooral ook handige sluitingsmethode van de foedraal.
Ik kan de foedraal met vier verschillende sluitingsmethodes maken:
- Magneten
- Riem + gesp (de flap wordt vast gegespt aan de onderkant van de foedraal)
- Riem + gesp (de foedraal wordt dubbelgevouwen en er gaat een riem om de foedraal)
- Riem + klikgesp (gewoon omdat het kan)
Tips, voorkeuren??!! (zie foto onder)
Hieronder het prototype. Hij is goed gelukt, al zeg ik het zelf. Er zit nog geen sluitingsmethode op omdat de “flap” te kort is, deze wordt uiteraard langer. Daarnaast worden sommige ongestikte randen uiteindelijk wél gestikt.
Hieronder twee foto’s van het prototype (tips, suggesties?):
Inderdaad inspiratie wat betreft de methode om horloges op te bergen. Maar als ik eerlijk ben vindt ik dit absoluut geen mooie foedralen.
Leder moet voor mij een luxe-gevoel geven. Kwaliteit hebben. Dat is ook de reden dat ik begonnen ben met deze bezigheid. Ik had een pen gekocht en wilde een foedraal, maar het enige mooie lederwerk was niet te betalen. Toen dacht ik: Maar dat kan ik ook! Eerst alleen voor mezelf dingen gemaakt. Maar nu heeft mijn vriendin ook een hele ledercollectie. De volgende stap die ik wil maken zijn tassen. En de ultieme uitdaging, een accordeontas voor mijn accordeon. Ja, ik ben accordeonist, KLASSIEK accordeonist -> www.YvoStaudt.com.
Albranius Schreef:
Hieronder twee foto’s van het prototype (tips,
suggesties?):
Mooi spul, maar niet aan mij besteed. Horloges draag ik om de pols. Desnoods om elk 1 als iemand iets wilt zien.
Telefoon gaat gewoon in de broekzak. Laptop of tablet in een sleeve-tas-combo. En luxe pennen in borstzakje of in 't pennenvakje van colbertjes. Misschien dat een nette etui ooit nog iets zal zijn voor de andere schrijfwaren, maar voorlopig gebruik ik m’n trouwe nylon middelbare school etui er nog voor. Oerdegelijk en een stukje sentiment.
Albranius Schreef:
Ja, ik ben accordeonist, KLASSIEK accordeonist ->
Leuk voor de volgende meeting :~
Yvo, heb je trouwens ook ‘iets’ met horloges?
gr. Glenn
Ja, uiteraard. Anders zat ik niet op dit forum?
YvoStaudt Schreef:
Ja, uiteraard. Anders zat ik niet op dit forum?
Dat bleek ook uit je eerdere bijdragen. Maar hoe zit het met Albranius, heeft die ook iets met horloges?
Yvo = Albranius…
Heb je zelf een collectie die je met ons kan delen?
gr. Glenn
YvoStaudt Schreef:
En nog wat neppe troep (daar is het mee begonnen)
En ‘iedereen’ hier maakt zich druk als iemand zich ermee durft aan te komen zetten. Terwijl sommigen hiermee zijn begonnen en nu zulke mooie dingen ervoor maken.
Oh jee, heb ik Pandora’s doosje weer geopend >X