Mijn naam is Yvo en ik studeer momenteel klassieke muziek in Italië. Naast het harde studeren heb ik een (kleine) hobby: producten maken van leder. Alles maak ik volledig met de hand, geen naaimachine of andere hulpattributen. Tot nu toe heb ik louter mooie kalfshuiden gebruikt die ik hier bij een plaatselijke handelaar koop.
Regelmatig zie ik mensen die opzoek zijn naar mooie horloge etuis. Aangezien ik die kan maken, leek mij het wel leuk om dat eens bekend te maken. Mocht iemand geïnteresseerd zijn, dan kun je me wel een PB sturen.
Hieronder wat foto’s van eerder gemaakte objecten.
Ik blijf deze ook zeker even volgen. Als die etui voor twee horloges me bevalt bestel ik er misschien ook wel 1
Ben wel benieuwd naar de prijs zoals misschien meer mensen?
Het resultaat na een paar uur hard werken, het is een prototype en nog niet af. Ik moet nog wat kleine dingen veranderen, maar zo zal hij er uit komen te zien.
De prijs zal rond de 35 euro gaan zitten. Maar ik moet nog even kijken wat de precieze prijs wordt aangezien er toch behoorlijk wat uren in gaan zitten…
Ik heb eerder vanavond al even gezocht, maar kan het niet vinden: een paar weken(?) geleden bood iemand op het verkoopdeel een soort etui aan.
Wellicht kan iemand de advertentie vinden? Er zat wel een mooie foto van het etui bij. Wellicht een inspiratie.
Ik heb eerder vanavond al even gezocht, maar kan
het niet vinden: een paar weken(?) geleden bood
iemand op het verkoopdeel een soort etui aan.
Wellicht kan iemand de advertentie vinden? Er zat
wel een mooie foto van het etui bij. Wellicht een
inspiratie.
Ik heb eerder vanavond al even gezocht, maar
kan
het niet vinden: een paar weken(?) geleden bood
iemand op het verkoopdeel een soort etui aan.
Wellicht kan iemand de advertentie vinden? Er
zat
wel een mooie foto van het etui bij. Wellicht
een
inspiratie.