Handig?

Heeee, ik zie dat de instellingen veranderd zijn: nieuwe berichten nu niet meer bovenaan?
Ik klik op forum overzicht en zie dat er 2 nieuwe berichten zijn, vind niks met de berichten uitgeklapt; dus alles maar weer op plat zetten; zoeken pagina 1 ; zoeken pagina 2 ; zoeken pagina 3 ; zoeken pagina 4 ahhhhhhh, daar zie ik de twee nieuwe berichten al bij het Zeno Pilot Classic draadje!
Nou ja, daar wennen we ook wel weer aan, maar of dit nou zoveel handiger is…
Paul

Geen probleem, hoop alleen dat reakties op draadjes van een paar dagen oud dan wel in een nieuw draadje gepost worden met eventueel een verwijzing naar het oude draadje; elke keer 5 of 6 pagina’s doorscrollen om nieuwe reakties te zoeken, gaat snel vervelen lijkt mij :smiley:
Paul

Mag het nieuwste bericht c.q. de nieuwste reactie aub weer bovenaan? :stuck_out_tongue:

Ik heb ook de tijd. Zie liever dat het weer wordt aangepast. Ben nu gelukkig niet de enige dus voel mij ook minder bezwaard om dit te typen…

Gerwin

:smiley: dit had ik al verwacht! :smiley:

:smiley: :smiley: tsja, daar hoef je niet helderziend voor te zijn: zoveel mensen, zoveel wensen! :smiley: :smiley:
Wat betreft deze deze aanpassing: daarvan ontgaat mij dus echt alle logika; maar OK, geen probleem; ik ben een makkelijk tiep :slight_smile:
Groet,
Paul

Volgens mij vonden jullie inmiddels het naar boven verplaatsen van het bericht met de laatste reactie toch fijner. Het staat weer aan.

Bedankt Henrik, je bent goud waard. :smiley:

Freddy

Ondanks dat er tussen de eerste post en deze ractie al veel gebeurd is qua opmaak is het nog niet helemaal goed. Ik het alles ‘plat’ staan in het profiel maar krijg een opsomming van ‘reactietitels’. Verder kan ik niet meer zien welk bericht nieuw is.

Ik stel voor dat we terug gaan qua opmaak naar de situatie van een paar dagen geleden.

Gerwin

Raar, ik heb net de instellingen ook op plat gezet en dan krijg je inderdaad niet alle berichten achter elkaar. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

En het is goed. Bedankt maar weer.

Gerwin

en de kleinere regelafstand maakt het geheel ook veel overzichtelijker
Bedankt!
Paul