Handige Life hack voor bandenswappers

Bij mij werkt het prima in ieder geval.

3 likes

Ik vind het wel prettig het veerstaafje goed onder controle te houden. Me dunkt dat alles met een harde ruk risico geeft op beschadigingen. En hoe corrosief is de fluoride?

Ik ga stuk om de reacties. Als je geen gaatjes in je tanden krijgt ervan zal het bij RVS ook wel meevallen.

2 likes

Zonder krassen ja, handig, niet echt. En ik twijfel inderdaad of het bij stalen banden even goed zal werken.

Ik gebruik gewoon dit

UX679

Het nadeel van een bandje verwijderen, is dat je hem moet vervangen. Voor dit werkje is flosdraad wat minder geschikt lijkt me :stuck_out_tongue:. Voor de rest een prima tip, al zal ik het met iets meer beleid doen dan in het filmpje.

1 like

Toch spoel ik liever m’n mond met zout water dan m’n horloge. Ik weet niet of je zomaar kan stellen dat wat prima is voor je tanden dan ook geen kwaad kan bij een horloge. Maar ik weet het verder ook niet. We kunnen Richard Kiel helaas al een paar jaar niet meer vragen wat voor tandpasta hij gebruikte.

image

Ik zeg quick release springbar straps aanschaffen en je bent klaar met al dat bandenswapgeneuzel
image

7 likes

Mmmmhhhh wat schrijf je dat toch weer heerlijk beeldend lieve @Batossai

Je hebt een obsessie voor mij he? Je reageert op elke bericht die ik plaats. :face_with_raised_eyebrow:

Ik vind je gewoon oprecht een mooi en lief mens. Puur en warm

4 likes

bij mij bulova accutron 1969 had ik het bandje los moeten knippen van de springbar( die zat vastgeroest). toen ik dat eraf had probeerde ik de springbar in beweging te krijgen maar niks.
Een kleine kniptang gepakt en kon de springbar net doormidden knippen zonder iets te beschadigen.
Eenmaal doormidden kon ik de springbar en zo uithalen en nieuwe met bandje erop zetten.
Was wel ff spannend😅.

Edit: ik moet echt meer tijd nemen voor mooie foto’s

2 likes

Hele fraaie klok die Bulova

alleen jammer dat het een wijzerplaatring mist, volgens een bulova expert, maar alsnog een mooie🙂

:rofl::rofl::rofl:

2 likes

Ja dat is gewoon theater, want een tijd terug was hij geschorst omdat hij mij belachelijk maakte. Nu ineens ben ik een ‘oprecht en mooi mens’. #negeren.

6 likes

Maar dat ben je toch ook? Of zeg je nu dat je een lelijke bedrieger bent? :kissing_heart:

4 likes

:+1:

3 likes

Ja ach, lastig om van jezelf te zeggen. Als iemand het zou menen zou ik diegene vriendelijk bedanken. :sunglasses:

1 like

Ik probeer gewoon lief en aardig tegen je te doen. Is toch een mooie houding van mij na onze eerdere aanvaringen. Dus mij ontgaat waarom je mij zo neerbuigend benaderd. Ik blijf je echt een topper vinden als het mag. Echt waar :blush: