Handleiding Fortis Spacematic GMT

Goedenavond,

Heeft iemand een handleiding van de Fortis Spacematic GMT?

Ik kan die van mij niet meer vinden. Aangezien ik dit horloge pas sinds kort heb weet ik niet precies hoe deze is in te stellen.

Ik heb ook al op internet gezocht, maar dat leverde helaas niets op.

Als iemand een handleiding heeft, graag een bericht.

Alvast bedankt!

Groet,
Sander

Misschien heeft Fortis er zelf wel ééntje voor je. Een mailtje is zo gestuurd:)

De makkelijkste oplossingen liggen vaak zo voor de hand…

Ik ga eens een poging wagen.

Bedankt

Moet je wel even naar Duitsland mailen.
NL heeft op dit moment geen agent/importeur.

Heb sinds vrijdag een Pilot Professional GMT, daar zit een manual bij, maar deze heeft een ETA 7750 binnenwerk, geloof dat de spacematic een ander binnenwerk heeft. Maar de kroon 1 standje uittrekken is normaal de datum verstelling (bij mijn klok NIET tussen 20.00 uur en 02.00 uur) als je de ene kant opdraait en de andere kant op is voor de GMT verstelling. De kroon 1 standje verder uittrekken is voor de normale tijdsverstelling. Succes met dat mooie klokje!
Marco

Heb nog even gezocht, de spacematic GMT heeft een ETA 2893-2 caliber en op de site van ETA staat ook een mini manual:

www.eta.ch

naar customer service portal, naar technical documents, bij option 2 caliber nummer 2893-2 invullen en dan search, in de lijst de operating manual in de gewenste taal aanklikken
Had geprobeerd een link in te voegen, maar die werkt niet ivm veiligheid …

Marco

Ja, die eta-info is meestal versleuteld… je kan ze wel kopieren, maar niet verder omzetten naar JPEG o.i.d. om ze hier te plaatsen.

Voor dit caliber vindt je hier bvb een gebruiksaanwijzing als pdf. (gaat wel over een U2, maar de functies van het basiswerk zijn identisch).

http://www.sinn-uhren.info/resources/Model+U2+englisch.pdf

Hopelijk helpt dat je verder,

MVG,

Chris.

Heren,

Hartelijk dank!

Zaterdag een mail naar Fortis Zwitserland gewaagd en onverwacht snel antwoord gekregen. Om 8:27 zat een scan van de handleiding in mijn mailbox.
Super service van Fortis bij dit super horloge.

Als iemand ook interesse heeft, stuur me dan een bericht, dan mail ik de handleiding door.

Groeten,
Sander