Handleiding

Goedenmiddag,

Ik ben helemaal nieuw op dit forum en stel dus wellicht de verkeerde vraag op de verkeerde plek.

Heeft iemand ervaringen met de Sector 750 (met alarm). Wat is het uurwerk, is het kwalitatief goed etc
Andere vraag: is er iemand die een handleiding voor de sector 750 heeft of weet waar ik deze kan verkrijgen. De importeur is met de “noorderzon” vertrokken.

Wellicht leuk: Ik bezit:
een Tag Heuer link chronograaf, een Tag Heuer Formula 1 (nieuwe model) chronograaf, een Garonne chronograaf , een Poljot Traveller Chronograaf en nu al laatste aanwinst een Sector 750 chronograaf

Kan iemand mij verder helpen ???

Groet,

Patrick

Heb je op hun webstek gekeken? Zo ben ik ooit aan de handleiding van m’n Tissot gekomen

Helaas is de site van Sector uit de lucht. Zelfs de eigenaar van Horlogeplatform in Den Haag weet niet waar ze zijn gebleven! Ik moet dus iemand zien te vinden die net zo’n klok heeft als ik en dat schijnt niet al te makkelijk te zijn.
Als je suggesties hebt…GRAAG !!!

Patrick

Welkom hier Patrick,

Ik kan je spijtig genoeg niet helpen.

Hoi Freddy,

Toch bedankt voor het reageren !!! Zoals ik al heb gepost: het schijnt moeilijker te zijn dan ik dacht.
Overigens: Ik wist niet eens dat het horlogeforum bestond !!! Er gaat een wereld voor me open !!!

Groetjes,

Patrick

Ik heb ook geen antwoord op je vraag, maar welkom hier!
Ik dacht even… P. Martens… die zal wel mooie foto’s van z’n horloges hebben maar toen zag ik dan de P. staat voor Patrick :smiley:

Voor wie niet weet waar ik het over heb, er is een redelijk bekende fotograaf, Paul Martens.

Wederom: Bedankt voor het uitzoeken en reageren !!!

Foto’s zullen misschien nog wel komen. Ik heb een kleine verzameling, maar dat is eigenlijk geen verzameling. Naar ik begrijp zeggen kenners altijd dat ‘alleen Automaten tellen’.

Patrick

nee hoor, zo werkt het niet. Elk horloge dat jij waardig genoeg vind, hoort bij je verzameling!

Ik merk het al: hier zitten tenminste de echte, pure liefhebbers !!! Da’s leuker dan mensen die je erop aankijken dat je alleen maar quartzklokken hebt (die overigens nog genoeg kosten)

groetjes,

Patrick

Hallo Patrick,
Ik ben ook in het bezit van een paar quartzen dus je bent niet de enige.
Sterker nog ik ben ook in het bezit van een Sector een adv 6500 met perpetual date.
Maar ik moet zeggen dat ik voortaan wel voor mechanisch ga vanwege de techniek.
Groet Peter

Techniek kost geld en dat is de reden dat ik, hoewel een automaat heel mooi is, toch voor een quartz heb gekozen. Ik kon een Tag Heuer Link automaat kopen, maar heb dit maar niet gedaan.