Hands-on: Aevig Balaur HFLE

Nummer 45 hier. Mooie review waar ik het zeker mee eens ben. Ik heb een inschrijving overgenomen nadat het ontwerp compleet was. Dus mijn complimenten aan de gene die mee hebben gestemt. Ik vind zelf de wijzerplaat mooier in het echt dan op de render. Was ook niet helemaal gerust over de maat omdat ik erg dunne polsen heb. Maar hij staat erg goed en draagt zeer comfortabel. Ik heb tot nu toe altijd leer gedragen, maar deze al vanaf zaterdag continue om en zit heel goed. De sluiting had kleiner net iets minder massief geoogd. Maar zit zeker niet in de weg en ik voel en niks van. En de fijn afstelling is echt heel handig. Merk dat ik hem in de loop van de dag toch af en toe verstel. Al met al heel erg geslaagd en ik ga hen met heel veel plezier heel lang dragen.

2 likes

Dank je

1 like

Hij oogt groter doordat hij geen externe bezel heeft lijkt wel. Qua sluiting ben ik het met je eens.

Denk dat dit wel mee valt en alleen zo lijkt, doordat de stalen bezel om het glas zit. Als je de HFLE vergelijkt met de LLD, beide 42mm, lijkt de LLD weer groter door het grotere glas en het ontbreken van de bredere stalen rand.

1 like

Wie is de eerste die een foto stuurt met een geopende achterzijde zodat we het ETA uurwerk eens beter kunnen bekijken ?

1 like

Is dat zo’n bijzonder uurwerk dan?

Nee niet echt. Maar zou wel eens willen zien of hij helemaal stock is of iets ge-mod.

Ik heb de mijne gecheckt: heeft in de afgelopen 24 uur +1 gelopen!. Zeer netjes!

1 like

Ben ik ook benieuwd naar.
Kan hem zelf helaas niet openen.
Mvg. Bertjan

1 like

Check na 7 dagen, 168 uur: 17 seconden in de min. Het loopt vanaf dag 4 minder snel op; gemiddeld 1,5 seconde p/d. Dat was 3 seconden.

1 like

Ik vind het een prachtig horloge, Ik was jammer genoeg te laat lid om mee tedoen. Helaas nu geen budget meer om er 1 uit het blauwe gedeelte te kopen :sob:

Geniet ervan mannen!

2 likes

Ik doe wel op afbetaling, alleen wel enorm dikke rente :wink:

Ja, de mijne liep de eerste dag meer dan 10 seconden te langzaam. Nu is dat nog maar een paar seconden. Prima lijkt me :+1:

1 like