Hands-on: Airain Type 20 "Vert Militaire"

:joy: altijd lachen die hands-on’s van Zulu. Hier ga ik altijd even voor zitten. Toffe review van een cool horloge. En de foto’s zijn gewoon weer top. Mijn complimenten :raised_hands:

1 like

Tof ding. :ok_hand: Ditto NA topic…hulde. :ok_hand: Ik wilde je een vlag geven maar is dat de manier? Ennuh…vanavond een massage na alle vingerarbeid? :sunglasses:

1 like

Aha! De Airain!

Zoals @SwedishChef zegt, we hebben de ollander achter het merk mogen ontmoeten. Blijkt gewoon een man uit Limburg te zijn. :grin:

Prachtig horloge en hierbij nog een foto van een originele type 20 en de reedition. Heel goed gedaan :ok_hand:

.

3 en 9?

6 likes

:rofl: :rofl:
Dit ziet er echter zeker niet uit als shit! Sterker nog, ziet eruit als zeer appetijtelijke chocolade!

1 like

Zeer verstandig :joy: enne… mooie Airain. Een van de weinige op het forum denk ik 🥲

Danku :hugs:

:scream:

Jaa tikfout 🤦 is de originele van jou? :star_struck:

2 likes

Heerlijke NA weer Zulu!

2 likes

Super mooi horloge, leuke review en met humor geschreven!
De foto’s zijn ook zeer mooi!

De “Type 20” kende ik nog niet, maar het spreekt me zeker aan (iets met een chrono-fetish enzo).

Veel draagplezier!

1 like

Alleen hierom alleen al een dikke like :joy: het horloge zelf: op zich mooi, maar die pushers hè! Wat mij betreft steken die te ver uit. En dan het afkappen van de cijfers door de subdials :man_facepalming: ik begrijp dat niet. Die van @Ojjz daarentegen, die kan qua cijfers door de beugel.

Dank voor de mooie review :+1: en veel plezier ermee :smile:

3 likes

Echt wel een gaaf horloge hoor. Voor die stukjes van jou ga ik ook altijd wel even zitten, altijd lachen als jij je hersenspinsels hier op het forum deelt👍🏻

1 like

Ik hoop dat je nog veel horloges koopt, want ik geniet enorm van de NA proza.

1 like

Mooi praatje en lekker plaatje :+1:

1 like

Geweldig geschreven, hulde. Mooi horloge ook! :ok_hand:t2:

1 like

Nee de originele is eigendom van de eigenaar van Airain :slight_smile:

1 like

Gaaf horloge hoor! Gefeliciteerd!

1 like

Heel erg mooi!

1 like

Heerlijk verhaal, lekker gelachen, mooi horloge. Dank!

1 like

Eindelijk, daar was ie dan; de NA! :partying_face: erg mooi ding. Gefeliciteerd!

1 like

Heerlijke review :laughing:
Tof ding!

1 like

Leest zoals altijd heerlijk weg.
Bedankt voor deze Ho👌🏻

1 like

@zulu wat een heerlijke keuze weer en mooi verhaal. Geniet ervan!

1 like