De DA38 staat op het lijstje. Alleen de tegen vallende lume houd mij toch een beetje tegen om dit horloge als volgende spaardoel te nemen.
Ik wou een hands-on maken van de DS30. Maar waarom het wiel opnieuw uitvinden?
En ik heb geen zin. Maar om toch niet al die toffe plaatjes verloren te laten gaan, ga ik ze hier spammen.
Spoiler: ik had het ding verkocht, miste hem, koper gesmeekt om hem aan mij te verkopen, hij zei âwat denk je zelf, clownâ en toen heb ik dezelfde configuratie opnieuw besteld. Eind goed al goed.
Prachthorloge en nu niet meer weg doen
Met veel genoegen de review gelezen. Heb zelf de DA37 met de witte lume plaat. Als nacht-horloge op kastje naast het bed valt zijn leesbaarheid tegen door gebrek aan contrast. Hiervoor zal de DS30 veel beter zijn, ook door de veel sterkere lume.
Eind goed, al goed, maar niet voor die kerel die je clown noemde? Die zit in die koffer op de achtergrond?
Ik ben hier al een tijd niet meer geweest (want HF is een aanslag op je bankrekening) maar dankzij interesse in Damasko kwam ik dit stuk van @Zulu tegen. Afgezien van alle interessante weetjes over Damasko wil ik gewoon even zeggen dat het stuk bijzonder leuk is geschreven, ik zou bijna denken dat je erop zit⊠(stukjes schrijven dus)
Goeie review zeg!
Ik zou zeggen: Verkocht!
Mij ook een beetje aan het verdiepen in Damasko en dan kom je deze prachtige hands-on tegen.
HF op zijn best @Zulu
Ik lees net je prachtige verhaal over Damasko. Héél fraai ! Dank daarvoor.
Als ik één wens mocht doen om een horloge, dan is het beslist een Damasko. Verreweg boven een Rolex, Patek, AP etc.
Oké, een IWC is ook niet verkeerd, maar een andere prijsklasse.
Het straalt gewoon degelijkheid en hoogste precisie af. Als je een beetje technisch inzicht hebt, dan zie je dat direct.
Natuurlijk moet het model je aanstaan. Maar dat geldt voor alles.
Gave long-read, toch een van de redenen om actief te zijn op dit mooie forum. Dank voor de tijd en moeite!