Hands-on: Damasko DS30

Duurde inderdaad even en het was geen makkelijke beslissing, vooral niet toen je pikante zelfportretten begon te sturen. Uiteindelijk toch blij dat ik voor de DS30 heb gekozen, want die blijft er als nieuw uitzien. Die wel…

Snap ik, maar gaat niet meer weg. Ik heb 'm al een keer verkocht en daarna heb ik hem weer teruggekocht. Ik zal niet vertellen hoe dát gelukt is, maar hij blijft in elk geval.

Je schrijft geweldig @zulu, als jij een topic start, levert dat gegarandeerd een stuk op dat ik met een brede glimlach lees.

Geweldig horloge!

4 likes

Tsss :joy::ok_hand:

Dank allen! :muscle:

1 like

Dat doe je zeker. Bedankt. :+1: Mooie foto’s ook.

Mooi geschreven. Ik ben het volledig met je eens.
:+1: :facepunch: :love_you_gesture:

3 likes

Mooi verslag! Die groene wijzer maakt het wel af zo.

1 like

Leuke review, tof hologe. Goeie keuze. :+1:

1 like

Begrijp ik je goed, de kast en band zijn ook krasvrij? Ik dacht dat dat juist het voorrecht was van de duurdere DA3…
Dit geharde duikbootstaal is dan vergelijkbaar met getegimenteerd Sinn staal?

1 like

Top post! Kijk uit naar de volgende.

1 like

Erg leuk geschreven, geldt naast de quote ook voor de rest van de tekst :wink:
Jouw vorige topic met vergelijk van diverse Damasko modellen heeft bijgedragen aan de aaschaf van mijn DA36. Dank! :muscle:

1 like

Heerlijk van genoten van deze review @Zulu! Waarvoor dank.

Als Jaeger-LeCoultre the watchmaker of watchmakers is dan is Damasko, dankzij hun harde duikboten staal the toolwatch for watchlovers. Mijn Pelagos is een fantastische toolwatch, maar door de jaren heen heeft die wat battlescars verzameld. Absoluut niet erg, maar daardoor wel minder geschikt voor die boardroom.

Het lijkt me als horlogeliefhebber daarom wel héél leuk dat deze letterlijk tegen een stootje of duizend kan en er nog steeds als nieuw gaat uit zien. Is de band en sluiting ook zo hard?

Groene wijzer = heel mooi detail!

Argh, door jouw proza wil ik nu ook een DS30!

1 like

Van dit soort topics wordt ik blij als horlogeliefhebber :smiley: Thenks voor de effort Dennis :ok_hand:

En dan schakel ik nu over naar de site van Damasko :stuck_out_tongue_winking_eye: #vrekteinfluencer

1 like

Dank voor het schrijven, met veel plezier gelezen.

1 like

Hij is weer lekker! Zowel het verhaal, het horloge en de foto’s. Ik heb een zwak voor Damasko, toch heb ik er geen.

Eens en toch hik ik er tegen aan. Jij hebt in ieder geval de waakvlam wat hoger gezet bij me.

1 like

Haha, weer heerlijk leesbaar. Ineens wil ik die saaie Duitser hebben. Goed nieuws, want dikwijls volgt na zo’n uitgebreid stuk een advertentie :wink:

1 like

Lekker man.

1 like

Super geschreven!!!
De foto’s zijn bijzonder mooi!!

1 like

Correct. De DS is krasvrij. De DA is uberkrasvrij.

Die gebruikssporen zijn eerder zichtbare plekken op de gesatineerde finish. Dat had de band van de DA ook. Maar geen krassen.

:joy:

Haha sorry, deze keer niet :upside_down_face:

5 likes

Heerlijk topic weer! Bedankt he, nu is de Damasko DS30 weer helemaal terug naar de bovenkant van mijn lijst :face_with_raised_eyebrow::rofl:

Er komt trouwens snel een discussie op gang over de Sinn 556, maar voor mij zou het bij aankoop echt gaan tussen de Archimede Outdoor 39 en de DS30. Die 2 zitten veel dichter bij elkaar qua specs voor mij.

1 like

Hier betwijfel ik dat :rofl:

1 like

Leuk geschreven (weer) :slight_smile:

Heerlijk horloge, mede door de satijnen glans en de matte dial, indexen en wijzers heeft de DS30 een mooie cleane look.

5 likes