Bedankt voor de review van dit Etsy kistje. Mooi vakwerk!
Enjoy!
Wat is juist: de deksel of het deksel? Beide vormen zijn juist; de deksel lijkt vaker voor te komen. Woorden die eindigen op het achtervoegsel -sel zijn eigenlijk altijd onzijdig; vergelijk bijvoorbeeld het baksel en het achtervoegsel. Ook deksel was vroeger uitsluitend onzijdig.8 apr. 2011
de deksel / het deksel | Genootschap Onze Taal | Onze Taal
Spijtig dat het praktisch wat tegenvalt, want het is best een mooie doos en de afwerking ziet er top uit. Kan je niet iets zwaars onderaan bevestigen dat de doos blijft staan als je ‘m openklapt?
Veel plezier ermee alleszins
Mooie kist én leuk verhaal @Zulu
Nog even wachten op de volledige invulling heb ik begrepen , dus straks nog maar eens een foto in ‘gevulde staat’ posten
Ligt dat aan het traytje of aan de Damasko band erin? Mooi dat het zo opgelost is!
Nice! Mooie kist hoor!
Dat is een hele mooie.
Mooi hoor, kunstwerkje!!
Zeker een pracht!
Weer een mooie review neergezet @Zulu! Bedankt hiervoor
Het kistje vind ik echt een van de mooiste die ik gezien heb. Mooi hout, niet te opzichtig en een glazen deksel. Wel jammer van die kussentjes, kun je er geen andere in doen?
Daar is ze weer…
Mooi verslag en mooi kistje! Niet super praktisch dus, maar wat een looks!
Ja dat is een optie. Voor nu maakt met dat niet uit, het ding is voornamelijk voor de sier
Heel mooi👌🏾
Ziet er goed uit
Sovjet-chique! Erg mooi!
Hele mooie kist en niet alles hoeft even practisch te zijn toch?
Dank je wel voor je review.
Ik vind het een mooi kistje met jouw eigen inbreng en het avontuur als leuke bonus.