Hands-on: Formex Field automatic

Ik vind ‘m wel tof. Leuke review! :ok_hand:t3:

2 likes

:joy: :joy: :joy:
Geweldig verslag weer. :+1::+1::+1:

1 like

Super verhaal weer @Zulu! Bijzondere aanwinst, moet 'm nog ff op me laten inwerken.

1 like

Heel gave review, top gedaan. Formex is wel echt een leuk merk, alleen heb ik telkens de associatie met een bouwmarkt :see_no_evil:

2 likes

:rofl: het bizarre is dat ik het gewicht van twee rusische dwerghamsters in de handen weet en kan me er dus een concrete voorstelling van maken. Leuk geschreven weer.

1 like

Haha shiiit is heb serieus gegoogled op welk dier weegt 80 gram. Toen kwam ik uit op een pagina die vermeldde dat zo’n beest 40 gram weegt :joy:

1 like

U heeft een airfyer?

4 likes

Altijd fijn om een review van je te lezen! Leuk horloge, kan niet anders dan het met je eens zijn! :ok_hand:t3:

1 like

Dat ook.

Maar de hamster (nog maar eentje) welke ik opgevangen heb nadat een idioot hem over een schutting gegooid had, heeft een mega aquarium waarbij de gemiddelde hamsterkooi verbleekt.
Denk dat hij in de top 10 beste verblijven van Nederland hoort :rofl:

Hahaha

1 like

Nee, ik vind hem persoonlijk niet zo mooi maar je schrijfstijl en de mooie foto’s maken veel goed. Helemaal uitgelezen :slightly_smiling_face:

1 like

Prachtige klok.

2 likes

Hij’s weer fijn @Zulu, dank voor het delen!

1 like

Mooi horloge, maar dat ligt voor een groot deel aan de topfotos en het goede verhaal!

1 like

Weer tof gedaan @Zulu :ok_hand: je hebt talent!

1 like

Mooi!!!
Sympathiek merk, :wink:.

2 likes

En hij is weer thuis @Zulu bedankt voor de leuke review en de mooie foto’s. :+1: Klasse.

4 likes

Ah, nu zie ik wat je bedoelt :grimacing:
Graag gedaan, tot de volgende! :muscle:

1 like

Mooie review, leuk geschreven. Die wijzerplaat is echt gaaf :ok_hand:t2:

2 likes

Leuk ding inderdaad. Qua photoskills zit ik dichter in de buurt van @plp dan van @zulu maar ik had nog wel een herringbone fatigue shirt en een zakmesje liggen.

4 likes

Hee leuk ding hè? En dat was met een budget a6000 geschoten,op jouw aanbeveling gekocht toendertijd :muscle:

1 like