Hands-on: Grand Seiko SBGV245

Gaaf horloge en mooie foto’s
Leuk om te lezen.
Geniet van je GS.

1 like

Ik vind dit toch zo’n verschrikkelijk mooi ding, ik ben echt een sucker voor die kastvorm, en dan zo’n super strakke afwerking :ok_hand: heerlijk!

1 like

:joy: :joy: :joy:.
Supergaaf weer hoor. Ik vind het een plaatje. Kleur van de plaat zou ik niet blind besteld hebben :joy:, gelukkig jij wel en deel je dit. Top :+1:

1 like

En ik ben je weer dankbaar! Lekker topic!

1 like

Prachtig verhaal en dito horloge.

1 like

Mooie beschrijving! En dat van de standaard band is helemaal waar. Ik heb de band van mijn SBGV247 ongeveer twee tellen omgehad en toen afgekoppeld en er sindsdien alleen non GS banden op gehad. Nu heb ik al tijden een donkerblauwe alligatorband. En alhoewel dat veel te dressy klinkt voor zo’n sportief horloge vind ik het prima passen. Maar ik had hem ook op staal, en ook dat ziet er, vind ik, prima uit. De hoekigheid van de kast wordt benadrukt door het niet perfect doorlopen van de band. Sommigen zullen dat lelijk vinden, ik vind het wel passen:

https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/3/5/b/35b073ab02385c9137c69dcc1c828877866e7a35.jpeg

6 likes

Wat een pareltje, leuk geschreven ook. Veel plezier ermee !

1 like

Lekkah Dennis! :ok_hand::smile:

1 like

Oh, oh, die wijzers! Mooier wordt het niet.
Prachtige hands-on.

1 like

Mooie foto’s en de kwaliteit en het vakmanschap van de GS spat ervan af!

1 like

Ik vind het gaaf staan. Misschien wel gaver op die van jou dan op de 45.

1 like

Leuk stuk en prachtige fotos :slight_smile: Vooral met al die verschillende bandjes. Geeft weer een hoop inspiratie!

1 like

Mooi verhaal en foto’s.

Ik was zo jaloers, ik heb er ook één verworven zojuist…(even een geleende foto).

18 likes

Lekker Tom! Uit Dordrecht?

2 likes

O jé :joy: @Zulu schade… mooi man!

Ik probeer me te beheersen vooralsnog. Één GS per jaar is een mooi streefgetal :laughing:

3 likes

Klopt

2 likes

Ik ben benieuwd hoe die je bevalt… :+1:

1 like

Geweldig! Ik kijk al maanden naar een poster bij de fysio van dit syndroom. :grinning:

1 like

Leuk geschreven stuk!

Zo leuk dat ik eigenlijk jouw stukjes niet meer ga lezen. Ik ben niet sterk genoeg. Totaal tot de bodem verpest door de consumptie maatschappij. Damn. F&%’d up. Ik moet er 1 hebben.

Wat een gaaf ding. Alles klopt. De ingetogen baasheid.

1 like

Heel mooie review van een heel mooi horloge :ok_hand:

1 like