Hands-on: Marine Nationale straps

Review met een strap erom ipv :ribbon:

2 likes

Ha! Toffe review weer @Zulu :+1: klasse :+1:
Misschien maar eens een Erikaā€™s proberen op de Subā€¦:thinking:

3 likes

Superreview weer! En weer heerlijk met humor geschreven, bedankt :smiley:

1 like

Aah. Lief! :grinning:

index(8)

1 like

Schitterende review terug. Hier zat ik al even op te wachten.

Dit kan ik ook bevestigen. Het was mij opgevallen toen ik een Black Ops had besteld.

Ten opzichte van de eerste generatie is er hele verbetering in de hardware. Naast de ingegraveerde logo heb ik ook gemerkt dat de algemene afwerking veel beter is gedaan. De eerste generatie had scherpere randen die verhoogde slijtage veroorzaakt in de webbing.

De vintage webbing heeft ook de nylon afwerking aan beide zijden.

3 likes

Top review, hier hebben we wat aan, tnx :+1:t4: voor alle moeite, want dit heeft wel wat tijd gekost :smile:

2 likes

Net wat ik zocht! #held :clap::grin:

1 like

Mooi geschreven, met oog voor de liefhebber met een autistische inslag. :smiley:

1 like

Ahhh heerlijk leesvoer :ok_hand::joy:

1 like

:clap::clap::clap:
Hulde voor deze vermakelijke en uitgebreide review!
Goed om te weten hoe de nieuwe versie van Erika scoort ten opzichte van de vorige.

Errrrā€¦in de categorie beroepsdeformatie: van 50 euro naar 75 euro is 50% duurderā€¦

4 likes

Kolere wat een werk heb je erin gestopt zeg.
Net ā€œevenā€ helemaal doorgelezen met af en toe een glimlach en een gniffel tussendoor.
Prachtige hands on waar ik geen flikker aan heb want ik draag die bandjes niet. Toch bedankt :pray:t3:

3 likes

Gave review! Erg leuk om te lezen en gaaf om te zien wat voor project je er van hebt gemaakt.

Mijn dag kan al niet meer stuk! (Disclaimer; helemaal zeker weten doe je nooit, maar mijn kinderen moeten moeite doen om het toch stuk te krijgen).

2 likes

Weer een typische @zulu hands on. Ik hou er van. Ik lees het met veel plezier en vind het een ideale mix tussen informatie en grappen/grollen. Zo zie ik HF het liefst.

Enige nadeel is dat ik nu ook een MN wil en daar ook nog eens een horloge bij moet zoekenā€¦

Plaatje van het web

8 likes

Top review. En wat een schrijver is deze man! Heerlijk! Moet wellicht toch maar eens een MN strap gaan proberen?

1 like

Elk horloge past op een MN als je er lef voor hebt :laughing:

2 likes

Briljante review :joy: smakelijk gelachen tijdens het lezen !

1 like

Naar mijn idee bewijst mijn gevonden foto het tegendeel.

1 like

Wansmaak is ook smaak :smile:

Ik denk dat het misschien ook aan de kleurstelling kan liggen. Misschien had een wat zilverachtige kleur band met goudkleurige stalen onderdelen wel mooi gestaan.

Goed verhaal! Zowel het onderwerp als qua opbouw en test etc;
Een soort consumentenbond-achtige uiteenzetting van MN straps. Zelf nog nooit een gehad maar wel oprecht geĆÆnteresseerd nu!
Nu de vraag of ik lekker onderaan ga beginnen (qua prijs en kwalieit) om daarna alleen maar positief verrast te kunnen worden of meteen voor het beste ga met het risico dat ik het ā€œconceptā€ van het bandje (elastisch enz.) eventueel niks vind.
Desalniettemin; leuk verhaal en weer wat geleerd vandaag! :+1:

1 like

Deze foto? Ik maak geen grap als ik zeg dat het erg goed staat! :sweat_smile::heart_eyes:

1 like