Hands-on: Marine Nationale straps

Erg informatief en ik heb hier zeker wat aan. Ook dit heb je weer erg leuk neergezet. Dank je wel @Zulu!!!:smiley:

1 like

Nee hoor, ik zou dit prima kunnen dragen :sunglasses:

1 like

Smaak gebonden. Ik ben ook geen fan van NATO.

1 like

Een review waar ik wat aan heb. Ooit een keer zo’n Ali ding besteld maar na 2 dagen er al weer af.
Toch maar een van betere kwaliteit bestellen.

1 like

Bedankt voor het delen man :kissing_smiling_eyes:, ik heb je review met smaak gelezen!

1 like

Deze review leest heerlijk weg tijdens kantoor uren :slight_smile:

1 like

Als alle reviews zo geschreven waren kom ik niet meer achter mijn scherm vandaan, manmanman. Helemaal eens met de NDC review, raar dat je wat weg moet knippen, met mijn 16,5 cm polsjes kan je de helft inlijsten om naar te kijken.

Iemand nog interesse in wat originele franse webbing? :rofl:

1 like

Heb me een breuk gelachen,prachtig review!

1 like

Leuke review en mooi om te lezen dat een Nederlands product toch echt het beste is :wink:

Heb zelf een aantal van de oude en nieuwe versies, moet zeggen dat ik de afwerking aan de zijkant op de nieuwe wel echt een verbetering vind!

En natuurlijk :fist_right::fist_left: voor de leuke review!

1 like

En elke keer neem ik me weer voor om een aantal uitdrukkingen en zinsnedes over te nemen, briljant bij tijd en wijlen.

1 like

:joy::joy: koning!

1 like

Ik zat al een tijdje uit te kijken naar deze hands-on compare, en absoluut niet teleurgesteld !! In tegendeel zelfs, het is een beste lap tekst maar heb deze in 1x doorgelezen met een glimlach, top geschreven :+1:t2:

1 like

Dank voor de reacties allen! Dit motiveert voldoende om op deze manier te blijven bijdragen aan dit fijne forum.

Nog geen idee wat de volgende bijdrage gaat zijn, maar dat terzijde :joy:

9 likes

Bedankt! Ik vond het ook top, vermakelijk en informatief tegelijk :nerd_face:

Ik ga er eentje bestellen :+1:

1 like

In het kader van

even een review van een briljante review. :joy:

Ik heb de Nick Mankey Hook strap van @Zulu overgenomen. Wat een heerlijk bandje. Ik heb eigenlijk nog nooit zo’n comfortabel bandje gehad. Dus niks gelogen in de review. :wink:

3 likes

Onderbroekenelastiek is gewoon mega comfortabel :sunglasses: :+1::muscle:

4 likes

Wat een torrie he

1 like

Bijna @Zulu, maar er zit toch een klein verschil hoe het allemaal begonnen is. De ‘enige’ echte zijn de Nageur de Combat straps van NDC. Dat zij inweze gewoon parachute onderdelen die de ‘Marine Nationale’ op de Tudors gebruikte. Daar zijn ook de nwe nato’s van Tudor op gebaseerd. NDC is gestart door 2 Zweden en later verkocht aan Jacko. Ik was ook n tijdje een reseller van NDC en ook ik kon dat insta account overnemen, maar wilde toch alleen met leer doorgaan, omdat ik niet de goede ingangen heb voor t oude spul. De Erika versie is gewoon een nieuwere variant :wink:

3 likes

Ik zeg ook nergens dat Erika de eerste was, maar haar straps zijn wel hoe het bij mij begonnen is :smile:

Erika heeft deze strap wel als eerste commercieel weten te maken onder de watchcommunity, maar de NDC bestaat al langer inderdaad.

1 like

mooie overzichtje @Zulu!
Met de kennis van nu had ik een stuk webbing moeten kapen toen ik mn Franse wings haalde.
Een bandje van originele Franse para webbing waar je zelf nog aan gehangen hebt nadat je een transal c-160 uitgerend bent had natuurlijk super geweest. Helaas had ik de kennis nog niet en draag ik nu met veel plezier een 2nd gen Erika’s :+1:

9 likes