Bedankt hoor, maar eigenlijk een oud topic
Was meer om die in het blauwe deel te pluggen
Correctie: nieuw* voor mij
Als je klaar bent bij Defensie misschien eens nadenken over een carrière als schrijver?
Nee, Defensie zit in m’n bloed. Bedankt voor het compliment Denk dat ik een aantal jaar na defensie en tot mijn wettelijke pensioenleeftijd ga overbruggen in zo’n hip busje en dan op festivals speciaalbieren ga schenken. Maar schrijven? Nee.
Leuk stuk Dennis! Had het niet eerder gelezen maar kwam het tegen in mijn zoektocht naar info over vertex.
Grappig; ik kijk af en toe naar de Timefactors dreadnought omdat dat het enige originele ontwerp is dat daar te koop is maar blijkbaar is de naam wel historisch geïnspireerd. Leuk om te weten.
Thanks! Ik zie dat ik het ding al ruim een jaar heb, dat is best lang voor mij. Vandaag om de pols, op staal en wat krassen verder maar nog steeds blij mee
Ik doe vandaag mee
Toch wel lekker dat staal, binnenkort maar weer eens wisselen
Door jou post kwam ik erop idd
Ik draag hem nu 1 dag terug op staal, maar die sluiting is echt een krassenmagneet. Het lijkt wel alsof er al kijkend krassen bij komen, zo wild doe ik er niet mee.
Die foto’s in de openingspost met de Vertex in militaire context zijn echt Mooi gemaakt!
Klopt daar heeft mijn band ook last van. Boterzacht spul. Dit horloge is mooier op andere bandjes maar op staal wel gelijk een toolish vibe.
Danku dit doet mij eraan herinneren dat ik echt eens nieuwe foto’s van dit ding moet schieten
Beetje Sinn 556 vibe, maar dan minder saai
Over toolwatches gesproken: damn
Weer een heerlijk geschreven topic ook nog eens met mooie foto’s .
Heb altijd wel een zwak voor dit soort horloges en eigenlijk ben ik er nog niet helemaal uit hoe mijn 2 stuks collectie er uit zal gaan zien.
Dus google is mijn beste vriend in de nachtdienst maar wat een prijs zeg voor deze Vertex …Maar wel heel tof
Leuke duikers. Ik vind de monopusher chrono lijn ook wel wat hebben. 2 Vertexen in de verzameling wordt alleen wat veel…
Mooi, clean ding de Vertex.
Leuk geschreven en mooie foto’s.
Heel leuk geschreven en mooie plaatjes erbij heel leuk gedaan.
Heb net in een ander colum dit merk gezien en wat een prachtig merk en horloge is dit !!!
Dit is echt de ultieme fieldwatch in mijn visie.
Ik kan wel zeggen dat ik hier echt van gecharmeerd ben geraakt…
Ja heel tof ding, tot nu toe geen mooiere fieldwatch gezien. Ik zit ook al heel lang te broeden op hun Aqualion. Mooi merk dit
F*ck als die M100 een automaat had geweest, dan had ik hem nooit weg gedaan
Ja, ik praat tegen / tag mijzelf
Zulu, lul met vingers die je bent. Ga je staal te koop zetten voor een Vertex die niemand heeft. Niet getreurd: