Nee hoor, Vertex neemt de verzending ( perfect, ultra snel binnen 24 uur aan de deur) en invoerrechten die jij zou moeten betalen voor hun rekening!
Inderdaad. Mijn ervaring ook.
Via de website chat had ik dat specifiek nagevraagd, omdat ik ook dacht dat de prijs van het horloge, toch al fors, plus btw, invoer etc. wel flink zou oplopen.
Maar nee, de prijs die je ziet is de prijs die je betaalt.
Meer dan zat ook
Dus dat is 2486,95
Wow, dat is echt de moeite waard he.
Mmm, inderdaad is dat wel goed verhaal. Kijk ook met schuin oog naar gebruikte Tudor Ranger, maar de Vertex vind ik eigenlijk toffer.
Ik vind de Ranger een beetje te saai.
Als je de military look wilt, dan zijn er legio opties. Ik zag net Timor voorbij komen op MP. Belachelijke prijs, 500 euro bovenop de retail prijs (hoewel er nog invoerkosten op kwamen zeker).
Ik vond de Ranger eigenlijk wel heel goed samen met de M100 gaan. Same but different.
De M100 heb ik nog, de Ranger is vertrokken. Zodoende:
Ik heb de Heritage Ranger gehad - en te goedkoop verkocht, zucht… - maar kreeg nooit helemaal de klik. Mooie kast, maar de dial was me iets te veel Fisher Price. Toch trekt de 39 mm wel weer. Ben wel Tudor fan. Maar de Vertex is meer mijn horloge qua design.
Overigens zou ik best een Vertex in het echt willen zien. Woont iemand die m bezit in de regio Amsterdam/ Haarlem?