Hanhart Chrono langere tijd stockeren

Hoihoi,
Weet niet of ik die vraag hier het beste kan stellen,
maar in de Porsche heb ik 2 Hanhart chronos.
Nu ik door de corona niet meer aan regularity doe,
wat is de beste manier om ze te stockeren, nog opgewonden, of volledig afgelopen of maakt het niets uit?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Johan

regelmatigheid

  1. Opbergen 2) Opslaan 3) Verzamelen
5 likes

Je kon ook gewoon een antwoord proberen geven.

Leeg stockeren, om de zoveel tijd eens opwinden en terug laten leeglopen voor de smering lijkt me de consensus te zijn tussen verzamelaars.

2 likes

Ik zou ze ook niet in de Porsche bewaren (kan heel heet worden in zo’n auto :wink:) maar in een kluis…

1 like
  1. Mening / 2) Algemene overeenstemming
1 like

Ik was deze aan het voorbereiden voor anderen :wink: Voor mij is stockeren geheel onbekend. Voor Belgen mss gemakkelijk te lezen maar voor die Ollanders minder.

2 likes

Toen “we” nog mechanische stopwatches gebruikten als jury/tijdwaarnemers bij de schaatswedstrijden legden we ze altijd “lopend” weg. Voor de volgende wedstrijd moesten we ze uiteraard weer helemaal opwinden.

Die taalbarrières toch.

1 like

Zo moeilijk is het toch niet te lezen?

Thanks! :blush:
Liggen meestal gewoon binnen in de kast hoor :blush:

Historische autosport? Dan graag een plaatje. :grinning:

3 likes

Wel ff naast de schoonmoeder kijken :stuck_out_tongue:

4 likes

:heart_eyes:

Prachtig! RS? Was die er in targa?

Nee, deze is volledig opgebouwd in carbon/kevlar door Van Thull uit Lith.
Velgen zijn origineel RSR en plaatdelen
zoals de RSR 2.8 uit 73, die er natuurlijk
enkel in coupé was.
Targa is gewoon veel heerlijker in de zomer :sunglasses:

1 like

Ohja en dit zijn de chrono’s.
Spijtig genoeg geen matching paar.
Weet niet wie ooit de behuizing gemaakt heeft
maar het is zelfs naar mijn normen zeer professioneel gedaan.

1 like